hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جلیلی: دشمن تلاش می‌کند با القای تحلیل غلط به هدف خود برسد

جلیلی: دشمن تلاش می‌کند با القای تحلیل غلط به هدف خود برسد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن با فشار اقتصادی و نظامی می‌خواهد مانع از رسیدن انقلاب به اهداف خود شود و از این راه نتوانست تلاش می‌کند با القای یک تحلیل غلط به هدف خود برسد.

 به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، «سعید جلیلی» که به مناسبت دهه فجر در نشست بسیج دانشجویی در حسینیه جماران حضور یافت و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: یک حرکت بزرگ و تاریخی که طی قرن ها آرزوی مؤمنین بود توسط ملت ما و در عصر ما انجام شد و تحقق آن آرزو را مشاهده کردیم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: کار بزرگ حضرت امام (ره) فقط در سالهای انقلاب نبود بلکه ریشه در یک شناخت عمیق از معارف دینی داشت. اگر حضرت امام انقلاب را در سال ۵۷ به پیروزی رساند اما ریشه ۀآن در کتاب‌های عمیقِ معارف دینی بود که  در سال ۱۳۰۸ نگاشته شد.

وی با بیان اینکه هنر حضرت امام علاوه بر نگاه عمیق به معارف آوردن اندیشه و معارف به صحن جامعه و سیاست بود، خاطرنشان کرد:  اگر آموزه های فاطمی را به خاطر داشته باشیم متوجه می‌شویم ملت ایران خود را مخاطب آن خطبه دانستند و آن را منحصر به ۱۴۰۰ سال پیش تصور نکردند و لذا فجر انقلاب اسلامی حادث شد و آرزوی تاریخی مؤمنین را در عمل نشان داد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: حرکت امام از حسینیه بزرگ و با عظمت جماران شروع شد و باسخت ترین اخلال شیاطین رو به رو شد اما امام همه آنها را مدیریت کرد.

وی با اشاره به تحمیل جنگ و اشغال شهرهای مرزی و ترور مردم عادی و رئیس جمهور و نخست وزیر توسط منافقین گفت: این در حالی است که‌ دشمن می‌گفت انقلاب اسلامی جشن ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند. بنابراین تداوم انقلاب اسلامی نیاز به مجاهدت و انجام وظیفه دارد و لازمه آن فهم صحیح از صحنه است.

جلیلی تاکید کرد: دشمن با فشار اقتصادی و نظامی می‌خواهد مانع از رسیدن انقلاب به اهداف خود شود. دشمن گاهی با تهدید نمی‌تواند به هدف برسد اما با القای یک تحلیل غلط می‌تواند لذا اگر مردم تحلیل صحیح نداشته‌ باشند دشمن به هدف خود خواهد رسید.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: یکی از موانع انقلاب مباحث نرم افرازی است، این نکته جدیدی نیست اگر ملتی به دنبال حیات جدید است در مقابل با القای دشمن مواجه می شود که این موضوع را انکار کند تا ملت را از مسیر خود بازگرداند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد