hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل شلوار گشاد با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال

مدل شلوار گشاد با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال

در این مطلب با انواع مدل شلوار گشاد زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال مخصوص خانم های شیک پوش و جذاب آشنا خواهید شد.

اغلب خانم ها بدون توجه کردن به فرم بدن و تیپ خود مدل شلوارشان را انتخاب می کنند در صورتی که در هنگام انتخاب مدل شلوار گشاد دمپا و راسته و جذب زنانه و دخترانه باید به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید.

شلوارهای گشاد زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و اگر شما تمایل دارید از این مدل شلوارها در مکان های مختلف استفاده کنید بهتر است طرح و رنگ آن را به گونه ای انتخاب کنید که با طرح و رنگ سایر لباس هایتان همخوانی و مطابقت داشته باشد.

مدل شلوار گشاد با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال

از شلوارهای گشاد بیشتر در فصل بهار و تابستان استفاده می شود و شما می توانید این مدل شلوارها را با لباس های زیبا و رنگارنگ بهاره و تابستانی بپوشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. در ادامه توجه شما را به مدل های شیک و جدید شلوارهای گشاد جلب می کنیم که امیدواریم این طرح های متنوع مورد توجه تان قرار بگیرند.



مدل شلوارهای گشاد زنانه و دخترانه

شلوارهای گشاد در انواع رنگ های خنثی نظیر خاکستری و سفید و مشکی و کرم و شتری و … موجود است که بهتر است رنگ این مدل شلوارها را از بین رنگ های ذکر شده انتخاب کنید تا بتوانید رنگ شلوارتان را با رنگ سایر لباس هایتان ست کنید.
شلوارهای پاچه گشاد از قسمت زانو به سمت پایین گشاد می شوند و ظاهر آن ها شبیه به قیف است این مدل شلوارها همچنین از قسمت کمر تا زانو تنگ هستند توجه داشته باشید که قد شلوارهای گشاد باید با زمین مماس باشد و روی پاها و کفش های شما را بپوشاند. شلوارهای گشاد برای همه فرم اندام ها مناسب است ولی افراد لاغر با پوشیدن این مدل شلوار زیبا و خوش اندام تر به نظر می رسند.
اگر تمایل دارید از شلوارهای گشاد در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید بهتر است آن را با بلوز ابریشمی که آستین پرنسسی پف داری دارد بپوشید همچنین می توانید این مدل شلوارها را با انواع بلوزهای آستین کوتاه و نیم تنه بپوشید.
شلوارهای گشاد اگر با کفش های پاشنه بلند اسپرت که پاشنه هایی یکسره دارند پوشیده شوند زیبا و شیک تر به نظر می رسند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد