hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نکونام انتقام استقلال را از یحیی گرفت/عکس

نکونام انتقام استقلال را از یحیی گرفت/عکس

ورزش سه نوشت: فولاد اولین سوپرجام تاریخ خوزستان را بعد از دو تلاش ناموفق توسط تیم‌های این استان کسب کرد.

تیم فولاد خوزستان با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در سیرجان، فاتح سوپر جام فوتبال ایران شد. این دیدار دیروز برگزار شد و موسی کولیبالی تک گل شاگردان نکونام را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند.

این اولین سوپرجام تاریخ فوتبال ایران است که به دست یک تیم از خوزستان فتح می‌شود، نمایندگان این استان، تا پیش از این دو تلاش ناموفق برای بالا بردن این جام داشتند.

فولاد با قهرمانی در لیگ برتر در اولین دوره سوپر جام فوتبال ایران حضور داشت و مقابل صباباتری به میدان رفت. صبا در آن دیدار با گل‌های علی دایی(۱۰ و ۸۰)، روبرت مارکوسی(۷۵) و سلطانی(۸۲) به پیروزی رسید؛ در همین دیدار بود که درگیری شدیدی بین دایی و مبعلی به‌وجود آمد و هافبک فولاد به‌همراه نوازی در دقایق پایانی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند.

نکونام انتقام استقلال را از یحیی گرفت/عکس

استقلال خوزستان در سال ۱۳۹۵ با قهرمانی در لیگ برتر به سوپرجام راه یافت و در حالی که ۲-۰ از ذوب آهن پیش بود در عرض ۹ دقیقه بازی را مساوی شده دید و در وقت‌های اضافه دو گل دیگر خورده و ۴-۲ مغلوب حریف شد. یحیی گل محمدی در آن بازی هدایت ذوب آهن را به عهده داشت.

نکونام انتقام استقلال را از یحیی گرفت/عکس

فولاد در بازی دیروزز که دومین سوپر جام تاریخ این باشگاه و سومین سوپر جام یک تیم خوزستانی بود از سد پرسپولیس گذشت تا هم اولین بار این جام را برای خود و استانش کسب کند و هم انتقام شکست استقلال خوزستان در سوپرجام ۹۵ را از یحیی گل محمدی که در بازی امروز هدایت پرسپولیس را به‌عهده داشت بگیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد