hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تفاوت عملکرد مدیر انقلابی و غیرانقلابی را در ساخت موشک و خودرو شاهد هستیم

تفاوت عملکرد مدیر انقلابی و غیرانقلابی را در ساخت موشک و خودرو شاهد هستیم

رنا ـ سخنران مراسم دهه فجر در قم گفت: تفاوت نگاه و عملکرد یک مدیر و مسؤول انقلابی و غیرانقلابی را امروز می توانیم در تفاوت میان صنعت موشک سازی و صنعت خودروسازی در کشورمان ببنیم.

حشمت الله قنبری دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی ریشه در مکتب والای اسلام نداشت، بقاء پیدا نمی کرد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) از آغاز نهضت تا روز پیروزی انقلاب، هیچگاه ترس و تردید را در خود راه نداد تا مردم غیور کشورمان به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست یابند.

مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان با بیان اینکه دو شاه پهلوی ننگ دست نشاندگی و وابستگی را به ایران بزرگ تحمیل کرده بودند، خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) این ننگ را از چهره ملت ایران پاک کرد و این عزت و شرف و سربلندی در سایه خون پاک هزاران شهید به دست آمده و تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.

 پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به برخی کشورهای غربی که در اوج پیشرفته بودن، همچنان به آمریکا و اسرائیل باج می دهند و توسط آنها تحقیر می شوند، گفت: نظام سلطه به دنبال تداوم تحقیر ملت ایران بودند، اما مردم کشورمان با استقامت و ایستادگی و تحمل تمامی سختی ها این نقشه های شوم را خنثی کردند.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه دشمنان برای تحریم های اقتصادی علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: دشمنان می خواهند در اوج مشکلات معیشتی، مردم نسبت به انقلاب نفرت داشته باشند و نظام اسلامی از درون فرو بپاشد، اما نمی دانند که ملت ایران پای شهدای خود تا آخر ایستاده است.

قنبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آموزه های دینی را در کشورمان احیا کرد و مردم کشورمان به شعارهای اصلی انقلاب دست پیدا کرده اند، گفت: همه شاخص ها و مؤلفه های کارآمدی یا ناکارآمدی نظام اسلامی، وابسته به پایبندی مردم و مسؤولان به اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی است.

وی بر ضرورت سپردن تمامی امور به افراد انقلابی برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی و دستیابی مردم به سعادت دنیوی و اخروی تأکید کرد و گفت: نمی شود کار مردم را به مسؤول غیرانقلابی بدهیم و از او توقع داشته باشیم که جهادی و خدمتگزار مردم و کشور باشد.

قنبری، شهید حاج قاسم سلیمانی را یک انقلابی تمام عیار دانست و گفت: هنگامی که کار را به افراد انقلابی بدهیم، می شود شهید سلیمانی که تمام حیثیت نظام سلطه را در منطقه تحقیر کرده و یا شهید طهرانی مقدم که هرکدام از موشک های ایران، نفس اوست که دشمنان را به لرزه در می آورد.

وی با بیان اینکه وقتی بالاترین افق دید یک مسؤول کدخدا می شود، حق مسلم ما دیگر حق مسلم ما نیست، اظهار داشت: امروز تمام حیثیت نظام سلطه در برابر جبهه مقاومت به یغما رفته و تحقیر شده، اما دولتمردان نمی توانند قیمت مرغ را حفظ کنند، چون کار به دست افراد انقلابی نبوده است.

قنبری در ادامه افزود: هنگامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند که من انقلابی ام، یعنی اگر تمامی نهادها و دستگاهها، خدمتگزاری به مردم و جامعه را بر پایه و اساس شاخصه های انقلابی قرار ندهند، در انتها به استیصال و شکست و فروافتادگی دچار می شوند.

وی با بیان اینکه اگر اندیشه و عمل انقلابی نداشته باشیم، در هنگام مسؤولیت، به جای خدمت به مردم، مزاحم آنها هستیم و نسبت به یکدیگر بی رحم می شویم، خاطرنشان کرد: برخی بدرفتاری ها و انحرافات نسبت به اصول انقلاب است که مردم انقلابی ما را دلسرد و بی اعتماد می کند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز چشم تمامی آزادیخواهان و مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی دوخته شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک جریان مطهر مواج و پویا است که در برابر نظام سلطه هرگز در هم نخواهد شکست و کسانی که آلوده و ناپاک باشند، در مواجهه با آن در لجن فرو می روند./

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد