hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > فرمانده سپاه ثارالله کرمان: قرار نیست استاندار شوم

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: قرار نیست استاندار شوم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درباره موضوع انتخاب وی برای تصدی پست استانداری این استان گفت: بنده آدم سیاسی نیستم و قرار نیست استاندار بشوم و نمی شوم.

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز دوشنبه در آیین توزیع کمک های مؤمنانه  در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان افزود: من سرباز انقلاب و از بچه های حاج قاسم هستم و تا پای جانم برای انقلاب می ایستم.

وی همچنین با اشاره به توزیع کمک های مومنانه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۷ هزار بسته کمک معیشتی در این استان توزیع شده و تا پایان امسال ۲ مرحله دیگر نیز این کمک ها در کرمان توزیع خواهد شد.

وی افزود: سپاه در حوزه معیشت مناطق سیل زده استان کرمان نیز خوب وارد شده که در این زمینه ستاد اجرایی فرمان امام کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، هلال احمر و غیره اقدامات خوبی انجام داده اند.

وی اظهار داشت: ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده در کرمان ۵۰۰ هزار تومان و شامل اقلامی مانند روغن مایع، حبوبات، ماکارونی، مرغ و برنج است.

وی با بیان اینکه مرحله بعدی رزمایش کمک های مومنانه در هفته پاسدار انجام می شود تصریح کرد:  تقریبا هماهنگی ها را انجام داده و مراحل کار را آماده کرده ایم و  سعی می کنیم برای ایام قبل از عید نوروز، نیز وارد عرصه توزیع شویم و تعداد را بیشتر کنیم، زیرا اگر بتوانیم به همه خانواده هایی که شناسایی کرده ایم بسته معیشتی بدهیم، کار زیبایی خواهد شد.

وی ادامه داد: به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان بین نیازمندان استان کرمان توزیع می شود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار داشت: حدود ۱۰ تن آرد نیز برای مناطق سیل زده این استان پیش بینی کرده ایم که ارسال خواهد شد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در راستای کاری که از ابتدای امسال و به طور خاص در حوزه سیل انجام داده اند ۲۰ هزار بسته گوشت آماده دارند که آنها را با هماهنگی بین نیازمندان که در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شناسایی شده اند، توزیع خواهد کرد.

سردار معروفی ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی بر اساس شناسایی قرارگاه های امام حسن مجتبی (ع) که مربوط به حوزه کرونا است، انجام می شود و الحمدالله نقش مردم و خیرین در این زمینه بسیار خوب است، هرچند مدیریت صحنه کمک مهمی است به این معنی که در قالب قرارگاه کمک ها ساماندهی شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد