hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رییس جمهور درگذشت مادر شهیدان محمدزاده را تسلیت گفت

رییس جمهور درگذشت مادر شهیدان محمدزاده را تسلیت گفت

رییس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم سیده سلطنت حمیدتبار مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمدزاده را تسلیت گفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام اظهار داشت: درگذشت حاجیه خانم سیده سلطنت حمیدتبار مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمدزاده موجب تألم خاطر شد.

رئیسی افزود: این اسوه صبر و استقامت که در دامن پاک خود سه سرو آزاده و سلحشور هشت سال دفاع مقدس را پرورش داد و با ایمانی استوار و اراده‌ای مستحکم پیام و یاد فرزندان شهیدش را همچون مشعلی فروزان فراروی راه نسل‌های آینده این مرز و بوم برگرفت، همواره الگویی ماندگار برای دختران و مادران بلند همت ایران اسلامی خواهد بود.

رییس جمهور در این پیام تصریح کرد: اینجانب همزمان با ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم ولایتمدار مازندران به ویژه شهرستان محمودآباد تسلیت گفته و از درگاه خداوند برای آن مرحومه مغفوره رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش، و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد