hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نماینده ولی فقیه در خوزستان: پیشرفت انقلاب اسلامی مشهود است

نماینده ولی فقیه در خوزستان: پیشرفت انقلاب اسلامی مشهود است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی مشهود است اما هنوز تا نقطه‌ای که عدالت اسلامی در جامعه به صورت کامل حاکم شود، فاصله داریم.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز دوشنبه در گردهمایی تبیینی ترویجی و فرهنگی فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی سپاه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب با تبریک ایام  دهه فجر بیان کرد: همواره در هر زمان و مکانی که مطیع امر رهبر معظم انقلاب و سرباز ولایت بودیم، سربلند و پیروز بیرون آمدیم و در هر جا و با هر عنوانی با ولایت زاویه گرفتیم، منحرف شده و به مشکلات حادی برخورد کردیم.

وی افزود: راه برون رفت از مشکلات معیشتی اقتصادی امروز جامعه ما کار جهادی و انقلابی و تلاش برای رفع محرومیت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: جا دارد از خدمات مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی قرارگاه کربلا و مجموعه نیروی زمینی سپاه در خوزستان که همواره یاور مردم بودند، تقدیر کنیم و بی شک کارهای جهادی به همت پاسداران جان بر کف انقلاب همچنان ادامه خواهد داشت. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب نیز با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب و نیز روز ۲۰ بهمن ‌سالروز عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سپاه گفت: رزمندگان اسلام در عملیات والفجر هشت با اقدام شجاعانه و هوشمندانه حفاظت اطلاعات توانستند بر دشمن بعثی پیروز شوند و برگ زرین‌ دیگری به دفتر خاطرات حماسه‌های این سرزمین اضافه کنند.

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا افزود:یاد و خاطره شهدای این عملیات غرورآفرین و سایر عملیات‌های دوران دفاع مقدس را گرامی داشته و امید است بتوانیم با تداوم راه شهدا مسیر انقلاب را برای رسیدن به آرمان ها و اهداف تعیین شده هموار کنیم.

در حاشیه این آیین نماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از فرماندهان، از پروژه محرومیت‌زدایی ساخت فنس برای حصارکشی باغات و نخیلات مردم محروم مرزی خوزستان دیدن کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد