hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > 10 روش کسب درآمد ساده و عالی اینترنتی در منزل

10 روش کسب درآمد ساده و عالی اینترنتی در منزل

10 روش کسب درآمد ساده و عالی اینترنتی در خانه را آموزش و درباره اجرای هرکدام توضیح داده‌ایم.

روش‌های کسب درآمد اینترنتی در دنیای امروز با سرعت سرسام‌آوری رو به افزایش است. رشد گوناگونی و تعداد روش‌های کسب و کار در فضای مجازی به دلیل سادگی و نیازمند نبودن آن‌ها به سرمایه یا ابزارهای ویژه است. 

امروزه بسیاری با داشتن یک کامپیوتر حتی نه‌چندان به‌روز یا یک موبایل هوشمند ساده و قدیمی از طریق اینترنت موفق به کسب درآمدهای بالا می‌شوند.

برای بسیاری از افراد، کسب درآمد آنلاین یک رویای دست‌نیافتنی است. اگر این افراد بتوانند راهی برای کسب درآمد با یک وب‌سایت یا برخی دیگر از راه‌های کسب درآمد آنلاین پیدا کنند، می‌توانند حتی از شغل اصلی خود کنار بروند تا روی کارآفرینی متمرکز شوند، زمان بیشتری را با خانواده خود بگذرانند و سرانجام کنترل زمان و زندگی خود را به دست بگیرند.

نکته قابل‌توجه این است که کسب درآمد آنلاین یک رؤیا نیست. هزاران فرد موفق در اینترنت وجود دارند که به درآمدهای فوق‌العاده‌ای از وب‌سایت‌هایشان رسیده‌اند. شما در دنیای مجازی می‌توانید افراد بسیاری را پیدا کنید که با راه‌اندازی پیج کسب‌وکار خودشان با دوره‌ها یا استراتژی‌های منحصربه‌فرد خود به درآمد آنلاین نامحدودی رسیده‌اند.



خبر امیدوارکننده این است که اکثر استراتژی‌های درآمد آنلاین چندان پیچیده نیستند؛ مانند هر کسب‌وکار تجاری، درآمد آنلاین شما برای رشد زمان لازم دارد. شما باید مایل باشید زمان و انرژی لازم را برای به بار نشاندن ایده خود اختصاص دهید و برای موفقیت آن حتی اگر خیلی طول بکشد، باید سختی را تجربه کنید.

اگر می‌خواهید به‌صورت آنلاین درآمد کسب کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در اینجا چند تا از بهترین و واقعی‌ترین استراتژی‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم.

۱۰ مورد از ساده‌ترین راه‌های کسب درامد از اینترنتی

1: ایجاد صفحه در اینستاگرام

اگر برای اولین بار وقت خود را برای مدت کوتاهی در اینستاگرام سپری کنید، متوجه خیل عظیم پیج‌های تجاری و کسب‌وکارهای متنوع در اینستاگرام می‌شوید. در هر حوزه‌ای کسب‌وکارها به اینستاگرام آمده‌اند و به درآمد بالایی رسیده‌اند. می‌توانیم به شما بگوییم که بعضی از آن‌ها در اینستاگرام شاید به درآمد صد برابری فروش سنتی خود رسیده‌اند.

 

این نکته را نیز به یاد داشته باشیم که به‌راحتی نمی‌توانیم در اینستاگرام به درآمد برسیم. هیچ موفقیتی به‌آسانی به دست نمی‌آید. شما مخاطبان هدف بسیاری را در اینستاگرام پیدا خواهید کرد اما در همین حال رقبای بسیار سرسختی نیز در مسیر خود پیش رودارید. تنها راه پیروزی شما در این راه تولید محتوای ناب، مداوم و سخت‌کوشی فراوان است. مطمئن باشید که اگر تولید محتوا را به‌صورت اصولی در اینستاگرام رعایت کنید و استراتژی بازاریابی منحصربه‌فرد خود را داشته باشید، صد درصد می‌توانید فروش نامحدودی را از طریق پلتفرم اینستاگرام تجربه کنید.

 

برای طی کردن این مسیر بهتر است که از تجربیات کسانی که این مسیر را پیموده‌اند، استفاده کنید و از آزمون‌وخطا بپرهیزید. اگر برای پیشرفت در اینستاگرام مصمم شده‌اید شما از طریق لینک زیر می‌توانید دوره پایه و رایگان درآمد بیش‌ازحد از اینستاگرام را دریافت کنید و یک قدم به هدف خود نزدیک‌تر شوید.

 

۲: بازاریابی وابسته

چه وب‌سایت پربازدیدی داشته باشید یا هنوز روی وبلاگ خود فعالیت می‌کنید، می‌توانید به بازاریابی وابسته نیز چشم داشته باشید. بازاریابی، مارکتینگ یا همکاری در فروش از آسان‌ترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی است. با بازاریابی وابسته، با برندها در محتوای وب‌سایت خود شریک می‌شوید.

 

بازاریابی وابسته بدین‌صورت است که شما محصولی از یک شرکت را معرفی می‌کنید و درازای این معرفی یا به ازای فروش هر محصول آن شرکت، پورسانتی به‌عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

 

حال این سؤال به ذهن آدم خطور می‌کند که شرکت فروشنده از کجا به اینکه شما خریداری را به سایت آن‌ها آورده‌اید، پی می‌برد؟ هر وب‌سایت یا شرکتی برنامه وابسته متفاوتی دارد. آن‌ها یک لینک منحصربه‌فرد معرفی به شما می‌دهند و از این لینک یکتا به اینکه کاربر از کجا وارد سایت شده است، پی می‌برند.

 

برای مشارکت درفروش وب‌سایت‌های خارجی محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. اکثر آن‌ها به اکانت پی پال خارجی احتیاج دارند که از مواردی است که تحریم شامل حال ما شده است؛ اما اگر شما فامیل یا آشنایی در خارج از کشور داشته باشید، می‌توانید به‌واسطه آن‌ها یک حساب پی پال فراهم کنید و شروع به درآمدزایی از طریق بازاریابی وابسته کنید.

 

مشارکت در فروش در ایران نیز وجود دارد و شما اگر با برنامه فروشی در وب‌سایت‌های ایرانی برخورد کردید، می‌توانید این کار را در پیش بگیرید و از فروش شخصی دیگر کسب درآمد کنید!

 

۳: مشاوره

راه دیگر برای کسب درآمد آنلاین از طریق مشاوره است. اگر در هر زمینه‌ای متخصص هستید، می‌توانید افرادی را پیدا کنید که مایل به پرداخت هزینه برای مشاوره درمورد اهداف شخصی یا شغلی خود باشند. وبسایت های خارجی ای وجود دارند که از طریق مشاوره آنلاین شما به درخواست‌کنندگان مشاوره به شما دستمزد پرداخت می‌کنند!

وب‌سایت‌های ایرانی متعددی نیز در این زمینه شروع به فعالیت کرده‌اند که شما می‌توانید با ثبت‌نام در آن‌ها و ارسال مدارک، خود را به‌عنوان مشاور در وب‌سایت آن‌ها معرفی کنید و منتظر متقاضیان مشاوره بمانید. ازجمله این وب‌سایت‌ها می‌توان به وب‌سایت تیوترلند اشاره کرد که برای اندروید و iOS نیز اپلیکیشن خود را طراحی کرده‌اند.

 

۴: دوره‌های آنلاین

همان‌طور که در شماره سه یعنی مشاوره اذعان داشتیم، شما می‌توانید به‌وسیله مشاوره درزمینه مهارت تخصصی خود کسب درآمد داشته باشیم؛ اما در این بخش می‌خواهیم به شما بگوییم که شما می‌توانید به دیگران آموزش دهید و درآمدزایی کنید. شما می‌توانید یک دوره آنلاین را تهیه کنید و چنانچه از قبل برندسازی های لازم را انجام داده باشید، می‌توانید به‌صورت آنلاین بازاریابی کنید و دوره‌های خود را به فروش برسانید. اگر چرخی در اینستاگرام بزنید با متخصصان زیادی روبرو می‌شوید که در زمینه اختصاصی خود دوره‌های آموزشی و کارآمد با قیمتی مطلوب تهیه‌کرده‌اند و آن‌ها را به فروش می‌رسانند.

بنابراین اگر شما در اینستاگرام اینفلوئنسر هستید و یا وب‌سایت شما پربازدید است، کار آسانی برای فروش دوره‌های آنلاین خود در پیش دارید. فقط کافی است که به‌اندازه کافی تبلیغات انجام دهید و منتظر فروش فراوان خود از دوره‌های آموزشی آنلاین خود باشید.

احتمال دیگری نیز وجود دارد که شما وب‌سایت یا صفحه اینستاگرام مناسب فروشی ندارید، در این حالت چاره شما تهیه دوره و فروش آن‌ها در وب‌سایت‌های واسطه است. ازجمله وب‌سایت‌هایی که دوره‌های مدرسین را برای فروش در وب‌سایت خود قرار می‌دهد، وب‌سایت محبوب فرادرس است.

 


۵: تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام یا وب‌سایت

اگر وب‌سایت پربازدید یا صفحات اجتماعی با دنبال کننده‌های فراوان دارید، به‌راحتی می‌توانید با تبلیغات برندها و محصولات مختلف به درآمد خوبی برسید؛ اما چگونه این کار انجام می‌شود؟ اصولاً شرکت‌ها مایل هستند برای تبلیغ محصولات و خدمات خود، به بلاگ نویسان و اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی پول بپردازند.

در اینستاگرام مذاکرات مربوط به تبلیغات معمولا در دایرکت انجام می‌شود و نیاز به پل ارتباطی خاصی نیست؛ اما برای وب‌سایت خود فراموش نکنید که پل‌های ارتباطی لازم را برای خواهان تبلیغات در دسترس این افراد قرار دهید.

برای تعیین تعرفه تبلیغات ثابت خود از صفحات دیگر کمک بگیرید و قیمت تبلیغات در صفحات آن‌ها را جویا شوید.

اینفلوئنسرهای محبوب در اینستاگرام برای هر تبلیغ در پیج خود رقم‌های نجومی دریافت می‌کنند. اینفلوئنسرهایی که فالوورهای میلیونی دارند، برای هر تبلیغ چیزی در حدود ۸ تا ۱۶ میلیون تومان از افراد دریافت می‌کنند. میزان تبلیغات در اینستاگرام روزبه‌روز در حال افزایش است و بسیاری از افراد از این استراتژی مؤثر برای پیشرفت خود استفاده کرده‌اند.


۶: بازار ارزهای دیجیتال

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید بازار ارز های دیجیتال اخیرا بسیار فراگیر شده‌اند. با توجه به ناامیدی اخیر برخی از بازار بورس ایران، بسیاری به سمت بازار ارزهای دیجیتال متمایل شده‌اند. شما می‌توانید به‌صورت سرمایه‌گذاری بلندمدت یا ترید روزانه از بازار ارزهای دیجیتال به درآمد عالی و دلاری برسید.

فراموش نکنید که فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال یا هر بازار دیگری نیازمند تجربه و دانش است. پس ابتدا دانش لازمه را کسب کنید و سپس وارد این بازارها شوید. اخیرا دوره‌های ارز دیجیتال بسیاری از جانب افراد متخصص در این عرصه تهیه‌شده‌اند که می‌توانید در اینستاگرام آن‌ها را پیدا و خریداری کنید و سپس در این بازارها به فعالیت بپردازید.

این نکته را نیز به یاد داشته باشید که ریسک در این بازارها وجود دارد و هرگز نباید سرمایه‌ای که توان جبران آن را ندارید، وارد این بازارها کنید.

 

۷: فعالیت فریلنسری

فریلنسر به شخصی گفته می‌شود که مهارت و تخصص خاصی دارد و به‌واسطه مهارتش به‌صورت آزاد پروژه تحویل می‌گیرد و به ازای آن و طبق تعرفه تعیین‌شده، پول خود را دریافت می‌کند. از جمله مشاغل محبوب در فریلنسینگ می‌توان به مترجمی، طراحی، نویسندگی، توسعه دهندگی وب، نرم‌افزار و دستیار مجازی اشاره کرد.

 

از معایب فریلنسری در ایران می‌توان به تحریم‌های موجود در وب‌سایت‌های فریلنسینگ خارجی اشاره کرد؛ اما اگر به‌حساب پی پال دسترسی داشته باشید می‌توانید در وب‌سایت‌هایی مانند Fiverr ثبت‌نام کنید و درآمدزایی دلاری خود را آغاز کنید.

حال شاید این سؤال برای شما ایجاد شود که آیا در ایران وب‌سایت‌های فریلنسینگ نداریم؟ باید به شما بگوییم که وب‌سایت‌های ایرانی این حوزه دست‌کمی از نمونه‌های خارجی ندارند و روزانه پروژه‌های بسیاری در این وب‌سایت‌ها قرار می‌گیرد. برای نمونه می‌توان به وب‌سایت پونیشا با بیش از ۶۰ هزار پروژه موفق اشاره کرد.

بنابراین اگر در حوزه‌ای تخصص دارید و به دنبال پروژه برای انجام می‌گردید، فریلنسری ساده‌ترین راه شروع کسب درآمد برای شما خواهد بود.

 

۸: ترجمه

دوزبانه یا چندزبانه بودن یک مهارت فوق‌العاده و فرصت عالی برای درآمدزایی است. شما برای درآمدزایی از ترجمه، باید بر روی زبان هدف تسلط داشته باشید. ترجمه نیز مانند هر مهارت دیگری به تمرین، تجربه و آموزش نیاز دارد.

وب‌سایت‌های ایرانی و خارجی متعددی به‌صورت اختصاصی پروژه‌های ترجمه را دریافت و به مترجمان می‌سپارند. ازجمله این وب‌سایت‌ها می‌توان به وب‌سایت ترنسنت (ایرانی) و Translate.com (پی پال) اشاره کرد.

 


۹: طراحی و گرافیک

در حال حاضر بازار طراحی و گرافیک یکی از داغ‌ترین بازارها در دنیای اینترنت است. شما از راه‌های مختلف می‌توانید با مهارت گرافیک و طراحی خود کسب درآمد داشته باشید. می‌توانید پیج کاری خود را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید، با تولید محتوا خود را بالا بکشید و سپس سفارش کار بگیرید.

 

۱۰: ادیت ویدیو

با روی کار آمدن سایت‌های به اشتراک‌گذاری ویدیو مانند یوتیوب، آپارات و حتی شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام نیاز به ادیت ویدیو بیش‌ازپیش احساس شد. افراد زیادی برای تولید محتوای صفحات خودشان به سمت ادیتورهای ویدیو آمدند و محتوای ویدیویی خود را به این افراد سپردند.

 اگر در ادیت ویدیو متخصص هستید، می‌توانید به‌صورت فریلنس فعالیت کنید و پروژه‌های مختلف بگیرید و یا اینکه مدیریت محتوای یک صفحه‌ی اجتماعی را به عهده بگیرید و از ادیت ویدیو درآمدزایی کنید.

منبع: کلاته

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد