hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تدابیر امام (ره) در خنثی‌سازی توطئه‌ها تاریخ بزرگی را برای کشور رقم زده است

تدابیر امام (ره) در خنثی‌سازی توطئه‌ها تاریخ بزرگی را برای کشور رقم زده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تدبیر و فرماندهی امام راحل (ره) در خنثی‌سازی توطئه‌های سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی و بعد در دفاع مقدس، تاریخ بزرگی را برای کشور در یک دهه رقم زده که این ملت بزرگ برای سده‌ها، توشه اقتدار و سربلندی و عزت را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح دوشنبه در آیین تجدید میثاق فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی که در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش به مردم پیوست و خروش ملت ایران این پیروزی را تحت رهبری امام راحل بزرگوار رقم زد.

وی افزود: تدبیر و فرماندهی امام راحل (ره) در خنثی‌سازی توطئه‌های سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی و بعد در دفاع مقدس، تاریخ بزرگی را برای کشور در یک دهه رقم زده که این ملت بزرگ برای سده‌ها، توشه اقتدار و سربلندی و عزت را به همراه خواهد داشت.

سرلشکر باقری با اشاره به اقدامات امام خمینی (ره) در راستای تثبیت انقلاب اسلامی، گفت: حفظ و قدرتمند کردن ارتش در برابر توطئه انحلال ارتش، غرس نهال سپاه پاسداران بعنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن، شکل‌دهی به بسیج مستضعفان بعنوان بستر اتصال مردم پایان ناپذیر در دفاع از کشور و امنیت و همراهی با انقلاب و نیروهای مسلح تنها بخش کوچکی از دوراندیشی و تدبیر بی نظیر امام راحل بود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: در دفاع مقدس، ابلاغ و پیگیری فرامین و تدابیر راهبردی تنها در جملاتی مانند آنکه فرمودند «محاصره آبادان باید شکسته شود» یا فرمودند «بستان نباید سقوط کند» و ...، تشجیع مردم و به میدان آوردن آنها، امر به دولت برای پشتیبانی جدی از نیروهای مسلح و جبهه‌ها، اعتماد به فرماندهان جوان و کم تجربه اما مؤمن و انقلابی و پای کار، ایجاد وحدت و برادری میان ارتش و سپاه با تعبیر بازوان قدرتمند ملت ایران و انقلاب اسلامی، حسن تدبیر و حل معضلات متعددی که در اداره کشور و دفاع مقدس پیش می آمد، تنها بخشی از تدابیر و اقدامات امام راحل بزرگوار در تثبیت انقلاب اسلامی بود.

وی تاکید کرد: هرگاه در طول دفاع مقدس به آن بزرگوار مراجعه کردیم و مشکلات را گفتیم، تنها دعا و امید به آینده و دستورات قاطع دیدیم.

ادامه دارد ...

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد