hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ایده های جذاب دکوراسیون اتاق خواب سنتی

ایده های جذاب دکوراسیون اتاق خواب سنتی

تجربه سبک سنتی در محیط منزل، طراحی داخلی منزل شما را بسیار مهیج و متفاوت می سازد و بسیاری از دکورهای کنار گذاشته شده در این سبک استفاده می شود. در این مطلب دکوراسیون اتاق خواب سنتی با ایده های متفاوت و عالی را به شما ارائه کرده ایم.

هنگامی که حرف از دکوراسیون سنتی به میان می آید، در نظر تصویری از بافت قدیمی تداعی می گردد. این سبک دکوراسیون ها طرفداران خاص خود را دارد. اگر شما نیز به دکوراسیون های سنتی و کلاسیک علاقه مندید این مطلب را از دست ندهید و به مشاهده عکس های انواع دکوراسیون اتاق خواب سنتی زیبا بپردازید.

ایده های جذاب دکوراسیون اتاق خواب سنتی

از ابتدای مطلب باید این نکته را متذکر شویم که بافت اتاق خواب سنتی یک بافت حاشیه پرداز است و هنگامی که از دکوراسیون سنتی استفاده می کنید، حاشیه پردازی در اولویت قرار می گیرد.

اتاق خواب سنتی باید اتاقی باشد که محیط کاخ های سلطنتی و شلوغ را برای شما زنده کند. برای رو تختی این بافت از پارچه های مخملی یا ابریشمی و به طور کلی گران قیمت استفاده می شود. برای این اتاق خواب ها از انواع مدل تخت خواب سلطنتی، لامپ های ایستاده، پرده های سلطنتی و تزیینات سنتی استفاده می شود. در ادامه عکس های انواع طراحی اتاق خواب سنتی شیک و زیبا را ملاحظه خواهید نمود.

چیدمان و دکوراسیون های سنتی ریشه ای عمیق در دوره قاجار دارد. معمولاً برای این دکوراسیون از رنگ های شاد در طیف گسترده استفاده می شود. این مسئله مخصوصاً برای رو تختی حائز اهمیت است. گاهاً برای تکمیل دکوراسیون این اتاق از پرده های سلطنتی نیز استفاده می شود. در طراحی داخلی اتاق خواب کلاسیک همه چیز لوکس و زیبا به نظر می رسد.

دکور این اتاق را از چوب انتخاب می کنند و در کنار تخت خواب یک صندلی کلاسیک فوق العاده قرار می گیرد. نورپردازی این اتاق نیز در طیف کاملی قرار می گیرد و در آن از رنگ های جالبی استفاده می شود. البته باید اعتراف کنیم که سبک اتاق خواب سنتی سبکی مهیج است. شاید چنین محیط شلوغی برای خواب چندان مناسب نباشد.

با همه این ها این سبک بسیار مورد توجه و علاقه افراد قرار می گیرد و از چیدمان آن بسیار استقبال می شود.


بیشتر بخوانید: 

دکوراسیون خانه به رنگ مد سال 2021

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون واحدهای کوچک



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد