hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > کاروان خدمت، تحول و پیشرفت در کلاله/ مدیران باید در دسترس مردم باشند

کاروان خدمت، تحول و پیشرفت در کلاله/ مدیران باید در دسترس مردم باشند

ایسنا/گلستان به دستور فرماندار شهرستان کلاله کاروان خدمت، تحول و پیشرفت با محوریت حضور میدانی مدیران در روستاها و مناطق محروم با نگاهی توسعه ای و مبتنی بر طراحی برنامه پیشرفت منطقه راه اندازی شد.

فرماندار شهرستان کلاله در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه دیدارهای مردمی و چهره به چهره با مردم تنها بخش کوچکی از وظایف ما به عنوان خادم مردم است، افزود: در بندهایی از حکم استاندار گلستان در انتصاب بنده تاکید ویژه ای بر چابک سازی سیستم اداری و حضور میدانی فرماندار و مدیران در میان مردم و درک و لمس درد مردم شده است.

فرهاد شیبک با بیان اینکه مدیران باید بدون واسطه خود را در خدمت مردم بدانند، اظهار کرد: به همه مدیران گفته ام که باید دسترسی مردم به مدیران آسان و به دور از بروکراسی های زائد و مخرب باشد و مدیران باید در طول هفته همواره زمانی را برای دیدار مستقیم با مردم در محل کار و همینطور زمانی را برای حضور میدانی در محلات شهر و روستا اختصاص دهند.

وی با تاکید بر اینکه کاروان خدمت، تحول و پیشرفت  کاروانی متشکل از مدیران است که به وسیله خودروی عمومی با حضور میدانی در روستاها و مناطق محروم در کنار رسیدگی به امور مردم زمینه سازی برای طراحی یک تحول را در آن مناطق در دستور کار قرار می دهد، خاطرنشان کرد: این کاروانها در طول سال نیز به صورت متناوب تداوم خواهد داشت و هر مدیری موظف به طراحی یک طرح تحول و پیشرفت در حوزه کاری خودش خواهد بود.

فرماندار شهرستان کلاله از تدوین شناسنامه مشکلات روستاها و مناطق محروم این شهرستان در این دیدارها با کمک دهیار و اعضای شورای اسلامی روستاها خبر داد و گفت: نخستین کاروان را در روستای گوگجه و دهستان زاوکوه برگزار کرده ایم و در روزهای آتی نیز به روستای کنگور خواهیم رفت.

شیبک توفیقات کشور را به برکت نظام و انقلاب اسلامی در روستاها وصف ناشدنی توصیف کرد و ادامه داد: در عین اینکه باید مشکلات و کاستی های موجود در مناطق محروم را ببینیم و برای رفع آنها تلاش کنیم، حتما باید با نگاهی درست و منطقی به عمق پیشرفت های صورت گرفته در مناطق مختلف نیز دقت کرده و با هدف امیدآفرینی به نسل جوان منتقل کنیم.



منبع: isna-1400111713235

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد