hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امام جمعه همدان: مجاهدت‌ ارتشیان در دوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست

امام جمعه همدان: مجاهدت‌ ارتشیان در دوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در دفاع مقدس با دستانی خالی و همت جوانان مقابل دشمنان ایستادگی کردیم، گفت: مردم خدمات و مجاهدت‌های نیروهای مخلص ارتش، خلبانان شهید و شهدای حادثه سوباشی را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز یک‌شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در یگان های استان همدان، تصریح کرد: امروز به برکت همت نیروهای مسلح ایران، دشمن جرأت نزدیک شدن به این آب و خاک را ندارد و اصلی‌ترین علت آن نیز حضور مقتدرانه جوانان و نیروهای مسلح است که با اراده پولادین در برابر مستکبرین عالم ایستاده‌اید.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس دستمان خالی بود اما امروز به همت نیروهای مسلح و اراده آهنین آنها، کشور در حوزه نظامی و دفاعی از ظرفیت و توان بسیار چشمگیری برخوردار شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه ارتش در طول ۴۳ سال گذشته همیشه در کنار مردم بوده است، گفت: ارتشیان همواره و در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی از شیوع کرونا تا حوادث غیرمترقبه حضوری موثر در کنار مردم داشته‌اند که این اقدام آنها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه مردمی شد، اظهار داشت: قرآن کریم در آیه ۳۰ سوره فصلت «پیروزی یک ملت و پیشرفت جامعه را در گرو مقاومت آن ملت» معرفی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اگر جامعه‌ای دچار «ناراحتی و ترس» شود دیگر امنیت نخواهد داشت، گفت: مردم ایران در طول ۴۳ سال گذشته ثابت کردند که می‌خواهند آقای خود و تعیین کننده سرنویش خویش باشند.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم تا برخی از نواقص و مشکلات موجود در تحلیل واقعیت‌های اجتماعی اثرگذار نباشد، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب «جهاد تبیین» نیاز امروز جامعه است و در کنار گله‌مندی‌ها، باید واقعیت‌های اجتماعی نیز به درستی تبیین شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد