hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۱۹۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس بستری شدند

۱۹۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس بستری شدند

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس بستری شدند و ۸ نفر نیز جان باختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و ۹۶۰ هزار و ۹۸۶ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، ۵۵۶ هزار و ۳۵۹ بیمار مثبت شناسایی شده است.

از مجموع تست های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۶۴۷ هزار و ۳۳ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۴۷۷ هزار و ۴۴۲ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۳۱۳ هزار و ۹۵۳ مورد تست سریع انجام شده و ۷۸ هزار و ۹۱۷ بیمار مثبت شناسایی شده است.

با بستری ۱۹۶ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۹۲۹ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۰۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۸ هم استانی دیگر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هفت هزار و ۵۲۱ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۲۴ هزار و ۴۵ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دوز، به هفت میلیون و ۵۵۴ هزار و ۵۸۷ دوز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۹۹ هزار و ۳۰۶ دوز نوبت اول، سه میلیون و ۲۳ هزار و ۸۹۴ دوز نوبت دوم و یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۳۸۷ دوز نوبت سوم واکسن بوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد