hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل لباس مجلسی پوشیده 1401

مدل لباس مجلسی پوشیده 1401

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های لباس مجلسی پوشیده ۲۰۲۲ آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهن مجلسی شیک پوش و خوش دوختی را برای خود انتخاب نمایید.

با شروع سال جدید انواع مدل لباس مجلسی پوشیده ۲۰۲۲ از سوی متخصصین مد و زیبایی معرفی شده اند که این لباس های مجلسی دارای طرح های کوتاه و بلند می باشند و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری که دارید از بین آن ها لباسی با طرح و رنگ مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل لباس مجلسی پوشیده ۲۰۲۲ شیک و زیبا

انتخاب لباس مجلسی ۲۰۲۲ مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما در زمان انتخاب طرح و رنگ لباس مجلسی تان حساسیت لازم را به خرج دهید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

طرح های پیراهن مجلسی پوشیده و کوتاه

در سال ۲۰۲۲ انواع مدل لباس مجلسی کوتاه ۲۰۲۲ توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و خاص برای حضور در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است از این طرح لباس در پوشش خود استفاده کنید.

لباس مجلسی کوتاه و پوشیده برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر شما دارای بالاتنه ای درشت و پایین تنه ای لاغر و متناسب هستید بهتر است از این طرح لباس در پوشش تان استفاده نمایید.

اگر شما دارای پاهای خوش فرمی هستید ولی تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری پوشیده داشته باشید در صورت تمایل می توانید از لباس مجلسی کوتاه آستین دار در پوشش تان استفاده کنید که بهتر است برای پوشاندن پاهایتان نیز از جوراب مجلسی بلند استفاده نمایید.

در صورتی که تمایل دارید شیک پوش و خاص تر به نظر برسید بهتر است پیراهن مجلسی کوتاه را با کفش پاشنه بلند مجلسی ست کنید که در این صورت فرم اندام و قد شما نیز متناسب تر به نظر می رسد.

 بیشتر بخوانید: 

مدل پیراهن پوشیده

مدل لباس مجلسی زنانه ۲۰۲۲

مدل لباس مجلسی ۲۰۲۲ زنانه و دخترانه

جدیدترین مدل های لباس مجلسی دخترانه ۲۰۲۲

مدل لباس مجلسی کوتاه ۲۰۲۲


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد