hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و دانشگاه صنعتی شریف

امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و دانشگاه صنعتی شریف

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ضمن امضای تفاهم نامه همکاری مشترک این سازمان با دانشگاه صنعتی شریف گفت: در حوزه های نوظهور نقشه راه صنعت هوایی را با کمک دانشگاه ها ترسیم و راهبری خواهیم کرد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، با حضور امیر افشین خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح و رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان صنایع هوایی با دانشگاه صنعتی شریف، به امضاء طرفین رسید.

امیر افشین خواجه فرد، مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ‌هدف از امضای این تفاهم نامه را گسترش همکاری‌های فی مابین با هدف همکاری های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و صنعتی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ورود و گره خوردگی دانشگاه و صنعت یکی از مولفه های اصلی تصمیم گیری های صحیح در حال و آینده است گفت: باید علاوه بر حفظ ناوگان موجود به فکر توسعه فناوری های آینده نیز باشیم و این مهم با همکاری دانشگاه محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه همواره سعی کردیم تفاهم نامه ها فقط روی کاغذ نباشند و آنها را اجرائی کنیم گفت: تلاش کردیم در حوزه‌های نوظهور یک قسمتی از کار را به صورت مشارکتی با دانشگاه‌ها جلو ببریم.

وی تأکید کرد: در حوزه های نوظهور و آتیه دار نقشه راه صنعت هوایی را با کمک دانشگاه ها ترسیم و راهبری خواهیم کرد.

رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف نیز در این مراسم اظهار داشت: در اداره دانشگاه و برای نگه داشتن اعضای هیأت علمی خوب و مغز های متفکر خود و دانشجویان فرهیخته نیاز به  انجام کارهای با اصالت داریم که بدون راهبری خوب در حوزه­های صنعتی کشور نمی­توان این کارها را انجام داد.

وی افزود:  دانشگاه را باید ظرف ده سال با همکاری صنعت به سمتی ببریم که مستقل از بودجه ملی باشد و باید از عایدات فناوری این کارها را انجام دهیم و سراغ پروژه هایی بریم که چگالی ارزش افزوده خیلی بالایی داشته باشد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد