hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > عضو کمیسیون انرژی مجلس:توسعه صنعت پتروشیمی از راه‌های مقابله با تحریم است

عضو کمیسیون انرژی مجلس:توسعه صنعت پتروشیمی از راه‌های مقابله با تحریم است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنعت ارزآور پتروشیمی با تکیه و نگاه به دانش بومی طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در زمانی که دشمن، جمهوری اسلامی را مورد تحریم و جنگ اقتصادی قرار داده، یکی از بهترین راه‌های مقابله با تحریم است.

حبیب آقاجری روز یکشنبه در روند بازدید از محل احداث برج پارازایلن و مخزن دریافت خوراک پتروشیمی بوعلی سینا در ماههشهر بیان کرد: جلوه واقعی سخنان رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند"هر جا به جوانان اعتماد شد و از آنها کار خواسته شد، واقعا درخشیدند"، در ساخت و نصب برج پارازایلن مجتمع پتروشیمی بوعلی‌ سینا نمایان شده است.

وی ادامه داد: کار نصب این برج با تکیه بر دانش فنی بومی و مدیریت جهادی، با وجود تحریم های ظالمانه علیه کشور و به ویژه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به انتها رسیده و آماده بهره‌برداری است.

آقاجری گفت: ثمره اعتماد به مدیران منطقه، توسعه، بالندگی و ایجاد انگیزه است که در نهایت به جهش تولید و اقتصاد مقاومتی ختم می‌شود و ثمرات خوبی برای کشور خواهد داشت.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران و کارکنان صنعت پتروشیمی سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

به گزارش ایرنا با نصب عظیم‌ترین برج صنعت پتروشیمی کشور که توسط متخصصان داخل کشور طراحی و ساخته شده سود پتروشیمی بوعلی سینا سالانه ۵۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد.

محصولات شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در داخل کشور به شرکت های پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، شهید تندگویان، امیر کبیر، پارس و کارون ارسال می شود و مقصد صادراتی آن نیز کشورهای حوزه خاورمیانه و کشورهای آسیای جنوب شرقی است.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا شرکت پتروشیمی ایرانی است که در زمینه تولید پارازایلین، بنزن، نفتا و گازمایع فعالیت می‌کند. این شرکت در سال مالی ١٣٩۴ درآمدی بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال کسب کرد که در فهرست یکصد شرکت ایران بر پایه میزان درآمد در رتبه ۶۱ قرار گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد