hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > لغو اعزام تیم ملی کشتی ایران، در راستای مقابله با سیاست دوگانه آمریکا بود

لغو اعزام تیم ملی کشتی ایران، در راستای مقابله با سیاست دوگانه آمریکا بود

دبیر فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در واکنش به عدم صدور ویزای آمریکا برای رییس فدراسیون کشتی گفت: لغو اعزام تیم ملی کشتی کشورمان به آمریکا اقدام خوبی برای مقابله با سیاست های دوگانه آمریکاست.

«اسماعیل حسین زهی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در واکنش به عدم صدور ویزا آمریکا برای رئیس فدراسیون کشتی و چند نفر از اعضای تیم ملی کشتی آزاد گفت: تیم ملی آمریکا با دعوت از تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از آنها خواستند تا برای برگزاری بازی دوستانه به آمریکا سفر کنند، اما دولت آمریکا در اقدامی ناشایست از صدور ویزا برای رییس فدراسیون و اعضای تیم ملی ممانعت کرد.

  دبیر فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی  اضافه کرد: این اقدام دولت آمریکا نشان داد که آنها قابل اعتماد نیستند و نباید به آنها اعتماد کنیم و  با دیگر  ماهیت این دولت برای جهانیان روشن شد.

نماینده مردم خاش و میرجاوه گفت:تصمیم فدراسیون کشتی و وزرات ورزش در عدم اعزام این تیم به آمریکا اقدام خوبی برای مقابله با سیاست‌های دوگانه دولت امریکاست.  

حسن زهی افزود: در سالگرد پیروزی انقلاب هستیم مبنای این انقلاب مبارزه با سلطه گری و استعمار است و این رفتار بیانگر آن است که با تغییر دولت ها در آمریکا تغییری در سیاست‌های آنها نسبت به جمهوری اسلامی ایجاد نمی شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد