hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رفع ایرادهای شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمان در دستور کار مجلس

رفع ایرادهای شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمان در دستور کار مجلس

گزارش کمیسیون عمران درباره طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان (اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه احزاب سیاسی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمد باقر قالیباف» و با حضور  ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد.

گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و  گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه احزاب سیاسی در جلسه امروز صحن علنی بررسی می‌شود.

بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش و گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه به هزینه قطعی منظور نمودن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود.

نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح استفساریه ماده (۸۱) قانون مالیات‌های مستقیم و گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موفقتنامه خدمات هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری صربستان را بررسی می‌کنند.

همچنین گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی و گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه اروپایی حمل و نقل محصولات خطرناک از طریق جاده در دستور کار امروز جلسه علنی خواهد بود.

نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه سرویس‌های هوایی دو جانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح تبصره (۱) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را بررسی می‌کنند.

بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح الحاق دو بند به قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیردولتی از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود.  


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد