hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > شاخصه‌های انقلابی‌گری در مکتب شهید سلیمانی هویداست

شاخصه‌های انقلابی‌گری در مکتب شهید سلیمانی هویداست

رنا ـ عضو هیات علمی دانشکده شهید محلاتی شاخصه های انقلابی گری را در مکتب شهید سلیمانی کاملا هویدا و برجسته عنوان کرد و گفت: این شاخصه‌ها همان پایبندی به اسلام ناب محمدی(ص)، همت و عزم راسخ، حفظ عزت و استقلال، دشمن شناسی و رعایت تقوای دینی و سیاسی است.

علی اصغر حبیبیان شنبه شب در مراسم "جشن‌ دهه‌فجر انقلاب اسلامی" که به همت "شورای هماهنگی اصولگرایان قم" در مسجد چهارمردان قم گفت: ما برخورد قطره چکانی آمریکا در مسأله برجام را برنمی تابیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید تمامی تحریم ها برداشته شود و برای عدم بازگشت آنها تضمین داده شود، وگرنه هرگز دست از حق هسته ای خود برنمی داریم.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته مسأله مذاکرات، خیانت ها و ترک فعل هایی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: ساماندهی وضعیت اقتصادی، اولویت امروز کشور است و دولت با روحیه جهادی و با عزم و اراده جدی، به دنبال این مهم است و در این مسیر از مدیران و مسؤولان دولت گذشته که به اصول انقلاب پایبند بوده و عملکرد خوبی داشته باشند، استفاده می کند.

عضو هیات علمی دانشکده شهید محلاتی، شهید سردار قاسم سلیمانی را الگوی تمامی مستضعفان و آزادیخواهان جهان دانست و گفت: مکتب شهید سلیمانی بر اساس و ارکانی از جمله پایبندی به اسلام و انقلاب، ولایت پذیری، بصیرت، عقلانیت، عطوفت و عدالت محوری شکل گرفته است و ایشان همواره نگاه راهبردی در تمامی میدان های مبارزه در داخل و خارج از کشور داشتند.

حبیبیان با اشاره به سخنان برخی که می گویند انقلابی گری برای گذشته بوده است، تصریح کرد: ملت غیور ایران اسلامی در چهار دهه گذشته به خوبی نشان داده است که همیشه پای اسلام و انقلاب ایستاده است، از سویی نباید با دروغ و تحریف انقلابی بودن را افراطی گری قلمداد کنیم، زیرا انقلاب اسلامی همراه با تدبیر و عقلانیت است.

وی در پایان با بیان اینکه شهید سلیمانی با کسانی که در مسیر آموزه های دینی کج روی هایی همچون بدحجابی داشتند، با مهربانی و شفقت برخورد می کرد، اظهار داشت: دولت گذشته با بیان اینکه ما مسؤول بهشت و جهنم مردم نیستیم، ترک فعل کرد در حالی که در اصل سوم قانون اساسی این مطلب به صراحت ذکر شده و امیدواریم به زودی وزارتخانه امر به معروف تشکیل شود. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد