hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سیاوش یزدانی احضار شد

سیاوش یزدانی احضار شد

اقدام تعجب‌برانگیز مدافع تیم استقلال در دقایق پایانی دیدار این تیم مقابل هوادار باعث شد استقلال دقایق باقی‌مانده تا پایان بازی و ۶ دقیقه وقت های تلف شده در نظر گرفته شده از سوی داور را با یک بازیکن کمتر و اضطراب زیادی سپری کند.

سیاوش یزدانی مدافع باتجربه و ملی‌پوش استقلال در دقیقه ۸۷ بازی با ضربه زدن به توپ دوم درون زمین آن را به میانه های محوطه جریمه فرستاد تا داور، درحالی مسابقه را متوقف کند که تیم هوادار در حالت حمله روی دروازه استقلال بود. این اقدام سیاوش یزدانی باعث شد داور او را با کارت زرد دوم را جریمه کند. یزدانی در دقیقه ۶۸ بازی یک کارت زرد دریافت کرده بود و با کارت دوم که در دقیقه ۸۸ به او داده شد از زمین بازی بیرون رفت تا استقلال ۱۰ نفره شود.


شنیده ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که با توجه به غیبت یزدانی در دیدار بعدی مقابل ذوب‌آهن که یکی از مسابقات حساس استقلال به شمار می‌رود، قرار است کادرفنی درباره این رفتار یزدانی با او صحبت کرده و دلیل این اقدامش را جویا شود. حتی شنیده شده شاید یزدانی به دلیل لطمه ای که به تیم زده به کمیته انضباطی هم احضار شود.

ناگفته نماند؛ فرهاد مجیدی در نشست خبری پایان بازی با هوادار در حمایت از مدافع تیمش انتقاداتی نسبت به برخوردهای صورت گرفته در اردوی تیم ملی با او را ابراز کرد اما با این همه نزدیکان به تیم استقلال عنوان می‌کنند قرار است درباره این رفتار با یزدانی صحبت شود تا از این پس هیچ یک از بازیکنان استقلال در جریان مسابقات رفتاری بروز ندهند که از داور کارت بی دلیل دریافت کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد