hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > شیک ترین مدل مانتو کبریتی

شیک ترین مدل مانتو کبریتی

انواع مدل مانتو کبریتی شیک و زیبا را برایتان آورده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها در انتخاب و خرید مانتویی با مناسب با سلیقه و استایل خودتان راحت و آسوده باشید.

مدل مانتوی کبریتی از انواع طرح های خاص و زیبا مانتو می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و جذاب داشته باشید بهتر است از این طرح مانتو در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل مانتو کبریتی با طرح و رنگ زیبا

مانتوهای کبریتی دارای خطوط راه راه هستند به همین دلیل طرح آن ها خاص به نظر می رسد و اگر شما تمایل دارید ظاهری منحصر به فرد داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مانتوهای کبریتی زنانه و دخترانه

جنس این مانتوها لطیف و نرم می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی نیمه رسمی و اسپرت داشته باشید بهتر است مانتوی کبریتی را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین این طرح مانتوها هیچ وقت قدیمی نمی شوند و از مد نمی افتند.

مانتوهای کبریتی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند همچنین این طرح مانتو در اندازه های بلند و کوتاه دوخته می شود و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها مانتویی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مانتوهای بلند کبریتی برای خانم ها با اندازه قد بلند انتخابی مناسب و ایده آل می باشند همچنین اگر قد شما متوسط یا کوتاه می باشد بهتر است از پوشیدن مانتوهای خیلی بلند خودداری نمایید. مانتوهای کوتاه نیز برای افراد با اندازه قد مختلف انتخابی مناسب و ایده آل می باشند و خانم های قد بلند بهتر است از پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه خودداری نمایند زیرا پاهای آن ها بلندتر از حد معمول به نظر می رسد.



امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد