hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > قابلیت جدید توئیتر چیست؟

قابلیت جدید توئیتر چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که توئیتر امکان نوشتن توئیت‌های طولانی‌تر را به زودی اضافه می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، توئیتر در حال حاضر بر ویژگی جدیدی به نام "Twitter Articles" کار می‌کند تا کاربران در نوشتن توئیت محدودیتی نداشته باشند و بتوانند متن‌های طولانی‌تری بنویسند. توئیتر همواره به دلیل محدودیت کلمات در هر توئیت شناخته شده است. تعداد کلمات مجاز در هر توئیت پیش از این ۱۴۰ بوده است و در سال ۲۰۱۷ به ۲۸۰ کاراکتر رسید.

هم‌اکنون به نظر می‌رسد که شرکت توئیتر راه‌های جدیدی برای نوشتن متن‌های طولانی‌تر توسط کاربران با ویژگی جدیدی به نام "Twitter Articles" را بررسی می‌کند. هنوز جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد این قابلیت جدید در توئیتر وجود ندارد، اما ممکن است کاربران بتوانند به زودی متن‌های خود را بدون محدودیت در تعداد کاراکتر در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

تصاویر ارائه شده از قابلیت جدید توئیتر نشان می‌دهد که گزینه "Create a Twitter Article" در صفحه همه افراد قرار خواهد گرفت و به گروه خاصی از حساب‌ها محدود نخواهد شد. توئیتر در سال ۲۰۲۰ میلادی روش جدیدی برای به اشتراک گذاشتن توییت‌ها با عنوان "رشته‌های پیوسته" (continuous Threads) معرفی کرد تا کاربران بتوانند چندین توئیت را به یکدیگر متصل کنند. در نهایت یکی از سخنگویان توئیتر اعلام کرده است که این شرکت به زودی جزئیات بیشتر در مورد ویژگی "Twitter Articles" ارائه می‌کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد