hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین تزیین حنای حنابندان عروس

جدیدترین تزیین حنای حنابندان عروس

حنابندان یکی از مراسم قدیمی در برگزاری جشن عروسی می باشد و از زمان های قدیم حنا را به عنوان نماد خوشبختی و شادکامی می دانسته اند. امروزه در این مراسم حنابندان با انجام تزییناتی زیبا حنا را آماده می کنند. در این بخش با نمونه هایی از تزیین حنای حنابندان آشنا می شوید.

امروزه برگزاری مراسم حنابندان نسبت به گذشته کمتر شده است اما هنوز در برخی از نقاط کشور این مراسم به عنوان آیینی دیرینه مورد استقبال قرار می گیرد و به آن اهمیت داده می شود شاید یکی از علت هایی که امروزه کمتر به این مراسم توجه می شود وجود هزینه های سنگین برگزاری مراسم می باشد. هزینه انجام تزیینات حنای حنابندان و سایر موارد از جمله هزینه های این مراسم است. شما می توانید با ایده گرفتن از نمونه های تزیینی و انجام دادن این تزیینات، در هزینه ها صرفه جویی نمایید.

انواع تزیین حنای حنابندان زیبا و شیک

برای انجام تزیینات حنا برای حنابندان می توانید از ایده های جذاب و متفاوتی استفاده کنید قبل از انجام هرگونه تزیینات ابتدا به حنا مقداری شکر اضافه کنید تا تزیینات شما بهتر و زیباتر جلوه کند. برای تزیینات حنا از مرواریدهای تزیینی، اکلیل های رنگی و مجسمه های مخصوص می توانید استفاده کنید.


 بیشتر بخوانید: 

تزیین حنای عروس


 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد