hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تعطیلی برخی مدارس استان مرکزی در روز شنبه ۱۶ بهمن

تعطیلی برخی مدارس استان مرکزی در روز شنبه ۱۶ بهمن

با توجه به رنگ بندی جدید کرونایی کلاس‌های حضوری برخی مدارس استان مرکزی تعطیل شد.

حسین آبادی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: با توجه به آخرین رنگ بندی کرونایی، نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی در روز شنبه ۱۶ بهمن به شرح زیر است.

شهرستان‌های طیف قرمز؛ آموزش در همه دوره‌های تحصیلی شهر و روستا بصورت غیر حضوری و در فضای مجازی خواهد بود.

شهرستان‌های طیف نارنجی؛ دوره ابتدایی اعم از شهر و روستا غیر حضوری و آموزش در فضای مجازی و متوسطه اول و دوم حضوری و ترکیبی با رعایت گروه بندی و پروتکل‌های بهداشتی است.مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی تا کید کرد: این الگو صرفا برای روز شنبه ۱۶ بهمن بوده و در خصوص ادامه فعالیت آموزش در باقی ایام هفته آتی پس از برگزاری ستاد کرونای استان اطلاع رسانی خواهد شد.

براساس رنگبندی جدید کرونایی ۱۰ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی هستند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور شد و با اعلام اولین موارد در استان قم چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.


با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما دوباره اوج گرفت و فراز و نشیب داشت تا اینکه موج پنجم کرونا هم آرام آرام فروکش کرد و اکنون وارد موج ششم کرونا شده ایم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد