hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > گسترش معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه از دستارودهای انقلاب اسلامی است

گسترش معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه از دستارودهای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی گسترش معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه بوده و دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس تجلی آیات قرآنی و احادیث نبوی است.

به گزارش ایرنا آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: مردم در دوران انقلاب اسلامی با هم متحد شده بودند و کمک به یگدیگر و رسیدگی به مستمندان، تلاش برای مبارزه با طاغوت، تلاش برای دفاع از میهن اسلامی، تلاش برای دفاع از دین و دفاع از آرمان های اسلامی از جمله خصوصیات مردم انقلابی در آن دوران بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر لزوم بازخوانی دقیق تاریخ انقلاب اسلامی و ارزیابی علمی و دقیق انقلاب تاکید کرد و گفت: پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی باید نقاط قوت و ضعف خودمان را بشناسیم و در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خودمان بکوشیم.

آیت الله محامی  افزود: ما باید با توجه به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه برای ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی و از انقلاب اسلامی هم بصورت قولی و هم بصورت عملی دفاع کنیم و انقلاب اسلامی را  دقیق، علمی و منصفانه بشناسیم. 

وی اظهارداشت: وقتی دشمن در تلاش است انقلاب اسلامی را جور دیگر معرفی کند باید هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد وظیفه اش را به نحو احسن و با همان فضای اول پیروزی انقلاب اسلامی انجام و به نسل های بعد نیز انتقال دهد.

امام جمعه زاهدان افزود: ما باید قدردان کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند باشیم و زحماتشان را اجر بنهیم و با تمام توان خود از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی به مساله حق آبه ایران از افغانستان اشاره کرد و گفت: مردم باید در چارچوب قانونی حق خود را مطالبه و مسوولان نیز باید از همه ابزارهای موجود برای حق آبه ایران استفاده کنند و تنها به گفت‌وگو و مذاکره اکتفا نکنند.

آیت الله محامی گفت: ماه رجب ماه خداست و ارزش آن مانند ماه مبارک رمضان است و خداوند وعده داده که در این ماه دعای بندگان خود را اجابت کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد