hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > یحیی حق داشت استعفا دهد!

یحیی حق داشت استعفا دهد!

یحیی گل‌محمدی هفته گذشته از هدایت پرسپولیس کناره‌گیری کرد اما با وساطت به نیمکت تیمش برگشت.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس در هفته گذشته، روزهای ملتهبی را سپری کرد. یحیی گل محمدی، سرمربی قرمزها در واکنش به  پرداخت نشدن دستمزدها و شرایط نامناسب تیم، از سمت خود استعفا کرد که البته با وساطت به نیمکت تیم برگشت.

علی کریمی، پیشکسوت محبوب قرمزها در واکنش به این استعفا گفت: یحیی واقعا حق داشت استعفا دهد. امیدوارم دیگر پرسپولیس به مشکل نخورد. برای تیم پرسپولیس بد است که زمین تمرین خوب نداشته باشد.

کریمی افزود: روزهایی که آقا یحیی استعفا داده بود و سر تمرین نبود اتفاقات خوبی در فضای مجازی رخ نمی‌داد اما خوشحالیم که او برگشت و امیدوارم دیگر چنین شرایطی برای پرسپولیس اتفاق نیفتد.

او ادامه داد: آقای گل محمدی از جهاتی برای استعفا دادن حق داشت. او نیازهای اولیه برای کار کردن را می‌خواست. ساده‌ترین امکانات زمین تمرین هست که باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته زمین تمرین خوب مهیا کند.

کریمی درباره مشکلات پرسپولیس گفت: واقعا برای باشگاهی مثل پرسپولیس بد است که زمین تمرین خوب نداشته باشد. امیدوارم مشکلات پرسپولیس در آستانه بازی با سوپر جام برطرف شود. همچنین مسابقات لیگ برتر نیز پشت سر گذاشته شود و با قدرت بتواند این تیم شرکت کند.

۲۵۷ ۴۱

منبع: khabaronline-1599518

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد