hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ️افتتاح گازرسانی به ۹ روستا و ۱۳ واحد صنعتی در دشتستان

️افتتاح گازرسانی به ۹ روستا و ۱۳ واحد صنعتی در دشتستان

ایسنا/بوشهر به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار و معاون عمرانی، سرپرست فرمانداری دشتستان و مدیران استانی و شهرستانی، عملیات گازرسانی به ۹ روستا و ۱۳ واحد صنعتی دشتستان با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر  در آیین افتتاح طرح های گازرسانی استان بوشهر در روستای تنگ فاریاب دشتستان اظهار کرد: گازرسانی به استان بوشهر از سال ۸۷ شروع شد و تاکنون ۳۹ شهر گازرسانی شده و ۹۹ درصد جمعیت شهری از گاز برخوردارند. تنها جزیره خارگ گازرسانی نشده که بزای این امر خط دریایی از گناوه به خارگ در حال طراحی است.

مسلم رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۹۱۷ خانوار روستایی و شهری در این استان از گاز برخوردار خواهند شد، اضافه کرد: در بخش روستایی ۴۵۴ روستا از گاز برخوردارند و در بخش صنعتی تاکنون ۵۳۱ صنعت گازرسانی شده که امروز به ۵۸۹ صنعت می رسد.

استاندار بوشهر نیز در آیین تصریح کرد: فعال شدن پروژه راه آهن بوشهر با جدیت در دست پیگیری است تا سال آینده شاهد تحرک بیشتری از این پروژه باشیم. 

احمد محمدی‌زاده عنوان کرد:  با وجود منابع محدود مالی دولت اما اجرای سد دهرود در دشتستان پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت آبخیزداری در بخش ارم دشتستان بر کسی پوشیده نیست. همچنین دستگاه های اجرایی مربوطه برای احداث مسکن روستایی در روستاها همت کنند.

استاندار بوشهر گفت: کارآفرینی و اشتغال از سوی مردم منطقه باید سرعت بیشتری بگیرد و نخبگان هر منطقه گروه توسعه در زمینه کارآفرینی و اشتغال آفرینی تشکیل دهند.


منبع: isna-1400111511292

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد