hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دعوت استاندار همدان از رییس جمهور برای سفر به استان

دعوت استاندار همدان از رییس جمهور برای سفر به استان

استاندار همدان در دیدار رییس جمهور با مجمع نمایندگان استان‌های همدان، ایلام، کرمانشاه و کردستان، ضمن تشریح اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش‌رو برای توسعه و آبادانی استان از آیت الله رییسی برای سفر به همدان دعوت کرد. 

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز پنج‌شنبه در سفر به پایتخت در جلسه‌ دیدار رییس جمهور با مجمع نمایندگان همدان، ایلام، کرمانشاه و کردستان شرکت کرد.

استاندار همدان در این جلسه ضمن دعوت از دکتر آیت‌الله سید ابراهیم رییسی برای سفر به همدان، مهم‌ترین پروژه‌های استان همدان را تشریح و آخرین وضعیت آن‌ها را طی گزارشی مفصل ارائه کرد. 

قاسمی فرزاد همچنین به شرح پروژه‌های اقتصادی، عمرانی، پروژه‌های در حوزه راه‌های مواصلاتی، بخش‌های ارتباط و مخابراتی را طرح و مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه به تخصیص اعتبار این طرح‌های کلان پرداخت و خواستار شد تا در سفر رییس جمهور به استان همدان در دستور قرار گیرند.

قاسمی‌قرزاد از ۱۶۰ پروژه در حوزه تولید و اشتغال استان یاد کرد و گفت که در سفر رییس جمهور به استان، به آن‌ها رسیدگی و مشخصات آن‌ها ارائه خواهد شد.

استاندار همدان همچنین از اقدامات دولت در حوزه سلامت، حضور مقتدرانه و پیگیری مسایل جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست‌ خارجی، سیاست‌داخلی و به ویژه سفرهای استانی که باعث احیا و بازسازی اعتماد عمومی و سرمایه‌ اجتماعی شده است، قدردانی کرد.

"مسئله آب، به ویژه آب شُرب همدان، آب کشاورزی، وضعیت راه‌ها و زیرساخت‌های راه‌آهن" از دیگر مواردی بود که استاندار همدان در این جلسه مطرح کرد.

استاندار همدان همچنین به طور ویژه بر حل مشکلات و موانع پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر به ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه آب نیازمندیم در حالی که تا کنون توانسته‌ایم فقط ۱۳۰۰ لیتر از این مقدار را با تحمل سختی‌های بسیار تامین و تهیه کنیم. 

وی اظهار داشت: این شرایط در تابستان به دلیل از بین رفتن برخی از آب‌های مقطعی، موسمی و دیگر مسائلی که با آن دست‌ به گریبان هستیم، ما را دچار وضعیت دشوارتر و سخت‌تری خواهد کرد، لذا به نتیجه رساندن این پروژه مهم، توجه مسئولان و مقامات عالی کشوری را می‌طلبد. 

رییس مجمع نمایندگان استان همدان نیز دراین دیدار ضمن تقدیر و تشکر از رییس جمهور به خاطر حُسن انتخاب و انتصاب شایسته دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد به عنوان استاندار همدان، به بیان دیدگاه‌ها، مسایل، مشکلات و مطالبات ملی و استانی پرداخت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد