hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آموزش گریم استخری

آموزش گریم استخری

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با آموزش گریم استخری در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید در این سبک گریم مهارت لازم را بدست آورید.

گریم ضد آب که به گریم استخری نیز معروف می باشد از انواع تکنیک های آرایشی می باشد که هر گریمور یا میکاپ کاری باید مهارت لازم را در زمینه این نوع گریم داشته باشد. اگر شما نیز تمایل دارید مهارت لازم را برای انجام گریم ضد آب کسب نمایید بهتر است به مطالعه مطالب آموزش گریم استخری بپردازید.

آموزش گریم استخری

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف گریم مناسبی داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است با انواع سبک های آرایش و گریم صورت آشنا شوید. گریم ضد آب از انواع گریم هایی است که شما می توانید علاوه بر مهمانی ها و مجالس برای رفتن به استخر نیز از آن استفاده کنید و با انجام این گریم وقتی به صورت تان آب می زنید آرایش تان بهم نمی ریزد.


مراحل میکاپ ضد آب

۱.ابتدا صورت تان را به خوبی بشویید سپس به همه قسمت های صورت اسکراب بزنید و به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید و صورت تان را به سمت بالا ماساژ دهید.

۲. بعد از شستن صورت به همه قسمت های صورت لوسیون بزنید و به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید. اگر به لوسیون دسترسی ندارید می توانید برای بستن منافذ پوست از تکه های یخ استفاده نمایید.

۳. سپس لیکوئید را روی پوست صورت تان بزنید و به کمک فون آغشته به الکل پوست صورت تان را یکدست کنید.

۴. بعد از انجام کانتورینگ صورت و گریم صورت می توانید پودر فیکس بزنید.



۵. برای آرایش چشم ها از سایه ، ریمل و خط چشم ضد آب استفاده نمایید و مدل سایه ای مناسب را روی پلک چشم ها بکشید سپس به کمک خط چشم به چشم هایتان فرم و حالت دهید و در صورت تمایل می توانید مژه هایتان را فر دهید همچنین برای حرفه ای تر به نظر رسیدن آرایش چشم هایتان نیز می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

۶. برای آرایش ابروها نیز می توانید از مداد ضد آب یا ریمل استفاده کنید همچنین می توانید به ابروهایتان به کمک ژل ابرو فرم و حالت بی نظیری را ببخشید.

۷. برای گریم گونه ها نیز بهتر است از رژگونه ای که با رنگ پوست شما مطابقت و همخوانی دارد استفاده نمایید.

۸. برای آرایش لب ها بهتر است از رژلب ۲۴ ساعته استفاده نمایید و به لب هایتان فرم و حالت بی نظیری را ببخشید.


نکات طلایی برای گریم ضد آب

  • برای داشتن گریم استخری باید همه وسایل آرایشی را ضد آب انتخاب نمایید.
  • گریم استخری نباید به صورت طولانی مدت روی پوست شما بماند زیرا باعث رساندن آسیب به پوست صورت می شود.
  • برای پاک کردن گریم از روی صورت تان می توانید ابتدا صورت تان را بشویید سپس از میکاپ ریمورر برای پاک کردن آرایش از روی صورت استفاده نمایید.
  •  از گریم ضد استخری برای آرایش عروس استفاده می شود زیرا آرایش عروس باید ضد آب باشد و ماندگاری میکاپ عروس نیز باید بالا باشد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد