hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افزایش حقوق کارگران باید بر اساس تورم باشد/ پیگیر بهبود و ساماندهی وضعیت بورس هستیم

افزایش حقوق کارگران باید بر اساس تورم باشد/ پیگیر بهبود و ساماندهی وضعیت بورس هستیم

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی افزایش حقوق کارگران را براساس تورم باید در نظر بگیریم و در این زمینه در نظر گرفتن مشوق‌ها برای کارفرمایان هستیم.

ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی افزایش حقوق کارگران را براساس تورم باید در نظر بگیریم و در این زمینه در نظر گرفتن مشوق‌ها برای کارفرمایان درصدد هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ادامه کار روند تولید و اقتصاد دست یابیم.

وی بیان کرد: حمایت از تولید و اقتصاد استان و کشور بیش از هر موضوع دیگری برای ما حائز اهمیت است چرا که دغدغه این روزهای مردم موضوع اقتصادی است که در این زمینه باید با توجه به بحث ارز ترجیحی از بحث گران شدن کالاهای اساسی جلوگیری کنیم تا از تورم انتظاری که عوامل مختلف را تحت تاثیر قرار می‌دهد جلوگیری به عمل آید.

اسماعیلی در ادامه از پیگیری مجلس برای ساماندهی وضعیت بورس نیز خبر داد و بیان کرد: درصدد هستیم تعادلی را در بازار بورس عملیاتی کنیم که این موضوع برای ما جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که به همین منظور از وزیر امور اقتصادی و دارایی انتظار داریم نسبت به ساماندهی وضعیت کنونی ساماندهی لازم را انجام دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: این که در طول دو سال گذشته بسیاری از مردم داشته‌ها و اموال خود را در بورس گذاشته‌اند نشان می‌دهد که انتظار داشتند تا سود به دست آورند و از طرفی برای حمایت از تولید کشور قدم بردارند که به همین دلیل باید این اعتماد مردم را به صورت قابل قبول و منطقی پاسخگو باشیم.

اسماعیلی بیان کرد: به همین منظور مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص از سازمان بورس را آغاز کرده است که اقدامات نظارتی مجلس در این زمینه می‌تواند منجر به شناسایی مشکلات بازار بورس می‌شود و البته با همراهی دولت سازمان بورس و اوراق بهادار درصدد هستیم اقدامات خود را برای ساماندهی بازار سرمایه انجام دهیم.



وی تصریح کرد: امید می‌رود اقدامات به عمل آمده در راستای توسعه استان اردبیل برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع برای ما بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد