hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > صائبی: هیچ حاشیه‌ای در تیم ملی والیبال نشسته وجود ندارد

صائبی: هیچ حاشیه‌ای در تیم ملی والیبال نشسته وجود ندارد

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: هیچ حاشیه‌ای در تیم ملی والیبال نشسته مردان وجود ندارد و اردوها برای حضور موفق در جام جهانی چین به طور منظم و بدون وقفه در حال برگزاری است.

فرید صائبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان از  ۲۰ بهمن در محلات، اظهار کرد: با توجه به تشدید بیماری امیکرون یکی از شروط اصلی برای حضور بازیکنان در اردوی آمادگی، تزریق ۳ دوز واکسن کرونا و انجام تست PCR است تا شرایط حضور آنها در اردو فراهم شود، اگر بازیکنی بدون انجام تست در اردو  حضور پیدا کند، امکان شرکت در اردو را نخواهد داشت. همچنین برای این که مشکلی برای باریکنان در اردو ایجاد نشود، ۱۷ والیبالیست دعوت شده تا پایان اردو تمرینات را به صورت قرنطینه پیگیری خواهند کرد.

وی همچنین از حضور داوود علیپوریان کاپیتان تیم ملی در چهارمین اردوی آمادگی خبر داد و گفت: علیپوریان که بنا به دلایلی بعد از پارالمپیک توکیو شرایط حضور در اردو را نداشت، از این اردو تیم را همراهی خواهد کرد که امیدوارم با حضور وی تیم قدرتمند و خوبی را برای جام جهانی چین آماده کنیم.

صائبی با بیان این که تیم والیبال نشسته در آرامش و بدون هیچ گونه حواشی تمرینات خود را پیگیری می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر تیم والیبال نشسته از نظر آمادگی بدنی و تکنیکی و تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برد، اردوها با نظم و بدون وقفه در حال برگزاری است و حاشیه خاصی در تیم والیبال نشسته وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پاسخ به این پرسش که چقدر از شرایط اردوهای آماده سازی بازیهای پاراآسیایی چین راضی هستید، افزود: شرایط اردوها بویژه در محلات از نظر اسکان، تغذیه، سالنهای تمرینی و... بسیار خوب و راضی کننده است و بازیکنان با آرامش و تمرکز بیشتر تمرینات را پیگیری می‌کنند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی از احتمال برگزاری یک اردوی تدارکاتی با تیم روسیه در فروردین ماه سال آینده خبر داد و گفت: پیشنهاد برگزاری اردوی تدارکاتی به فدراسیون جانبازان و معلولان ارائه شده که امیدوارم مورد موافقت قرار بگیرد.

صائبی در پایان از داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، مجید لشکری، رمضان صالحی، میثم علیپور، حسین گلستانه، محمد حسینی، مرتضی رمضانی، مرتضی مهرزاد، مهرزاد مهروان،  محمدرضا کفشدار، حسین صالحی، حمید عباسی، مسعود امامی، محمد نعمتی، جمال نظری و مهدی بابادی به عنوان ۱۷ بازیکن دعوت شده به چهارمین اردوی آمادگی نام برد و گفت: تلاش ما بر این است که در فروردین سال آینده و پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی که ۲۵ اردیبهشت در چین برگزار می‌شود، ۱۴ بازیکن اصلی را شناسایی و معرفی کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد