hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امروز دولت عدم وابستگی به آمریکا را در عمل نشان داده است

امروز دولت عدم وابستگی به آمریکا را در عمل نشان داده است

رنا ـ  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز مسؤولان کشورمان نه در شعار بلکه در عمل عدم وابستگی به آمریکا را نشان داده و برای ارتباط با دیگر کشورها و حتی یارگیری از داخل اروپا هم برنامه ریزی کرده اند.

محمدحسین صفار هرندی چهارشنبه شب در "جشن‌ دهه‌فجر انقلاب اسلامی" که از سوی "شورای هماهنگی اصولگرایان قم" در مسجد چهارمردان این شهر برگزار شد، گفت: امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی که قطعا باید منتظر فتوحات بزرگی در این دوران باشیم، فرصت کم نظیری در کشورمان شکل گرفته و دست اندرکاران نظام در بخش های مختلف، حرف و سخن واحدی در عمل به اصول و مبانی انقلابی و جهادی دارند.

وی با بیان اینکه امروز رئیس جمهوری کشورمان به شاگردی مقام معظم رهبری مباهات می کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه در کشورمان برخی نسبت به ولایت فقیه بداخلاقی می کنند، گاهی از روی جهالت و ناآگاهی و گاهی عده ای که در گذشته رفتاری متفاوت داشته اند، اما امروز با تغییر در مبناها، سخنانی بر خلاف اصول اسلام و انقلاب می گویند.

رییس شورای نظارت بر صدا و سیما در ادامه افزود: همان کسانی که در دهه شصت به فقیهی همچون آیت الله یزدی تهمت می زدند که در برابر آمریکا سست است یا روز ۱۳ آبان را به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار در مجلس تصویب کردند، همان ها امروز بیانیه صادر می کنند و به رهبر معظم انقلاب و مسؤولان کشور طعنه می زنند که چرا با آمریکا سازش نمی کنید.

وی با بیان اینکه اکنون ۴۳ سال از انقلاب اسلامی گذشته و کارنامه ای تلخ و شیرین در اختیار ما قرار دارد، تصریح کرد: تلخی های آن همچون مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشورمان است که به خوبی قابل مشاهده بوده و بخشی از آن به دلیل تحریم های بی سابقه آمریکا و بخشی از آن ناشی از عملکرد ضعیف و مدیریت ناصحیح گذشته است.

صفار هرندی با اشاره به برخی خباثت ها در انتقاد بی پایه و اساس به روابط جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها به ویژه چین و روسیه، خواستار تقویت کار رسانه ای همراه با رئیس جمهوری شد و گفت: در سفر روسیه، در بالاترین سطح رئیس جمهوری ایران را تحویل گرفته و حرمت گذاشتند، اما بدخواهان این همه عزت و احترام را ندیده و آن را تحقیرآمیز قلمداد کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تسریع در تغییر مدیران کلان ضمن توجه به عملکرد و شایستگی برخی از مسؤولان گذشته را نیز توقع به حق مردم دانست و گفت: ما باید برای مقابله با انجام عملیات رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان با بیش از ۴۰۰ شبکه فارسی علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه روشن و مشخصی داشته باشیم، گرچه دشمنان ما بسیار کوچک و حقیرند.

وی با اشاره به ویژگی های برجسته رهبر معظم انقلاب اسلامی که بارها مورد تمجید دوست و دشمن حتی رسانه های آمریکایی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز مسؤولان بر خلاف گذشته که آب خوردن ما را هم به کدخدا وابسته می دانستند، به آمریکایی ها دل نبسته اند، اما اگر مصالح کشور اقتضاء کند، در حاشیه جلسه ای در حد کلمه ای گفته می شود.

صفار هرندی در پایان، خداباوری، استحکام در ایمان و اعتقاد و همراهی ملت غیور ایران اسلامی را موجب پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی امروز به درختی تنومند با ریشه های مستحکم تبدیل شده است که با برخی رفتارها و گفتارهای سست و مضحک آسیب و ضربه نخواهد دید و ما به سردمدار نظام سلطه هم سیلی زده ایم./

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد