hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > داوران نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

داوران نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

سه داور، نمایش‌های خیابانی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را ارزیابی می‌کنند. این نمایش‌ها، در محوطه تئاتر شهر و خانه هنرمندان اجرا خواهند شد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین،‌ فاتح بادپروا، فاطمه رادمنش و سلمان فرخنده، نمایش‌های بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر را داوری می‌کنند. 

فاتح بادپروا ، متولد ۱۳۵۰ در شهر مریوان بازیگر و کارگردان است. از جمله فعالیت‌های او داوری جشنواره استانی کردستان، داوری و بازبینی جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، چهار دوره داوری و بازبینی جشنواره‌های خیابانی منطقه‌ای و ریاست انجمن نمایش مریوان است.

فاطمه رادمنش، متولد سال ۱۳۶۲ در کرمان و بازیگر است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه سینما تئاتر دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲شروع کرد و تابه‌حال جوایزی را برای نویسندگی، کارگردانی و بازیگری از جشنواره تئاتر فجر دریافت کرده است.

سلمان فرخنده، نویسنده، کارگردان و بازیگر متولد ۱۳۶۱و دارای مدرک تحصیلی در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر است و چندین نمایش را روی صحنه برده و از فعالان تئاتر خیابانی است. فرخنده از اواخر دهه هشتاد در عرصه تئاتر فعالیت می‌کند.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

۵۷۲۵۹

منبع: khabaronline-1599100

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد