hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده می‌شوند

مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده می‌شوند

سخنگوی‌ کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: کمیسیون تلفیق تصویب کرد که در سال آینده مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی مشابه سرزمین اصلی مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده شوند.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، رحیم زارع در توضیح مصوبات صبح امروز کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: کمیسیون تلفیق تصویب کرد که به منظور حمایت از تولید، کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و اصناف تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف هستند. همچنین ۵ درصد مالیاتشان نسبت به قانون مالیات های مستقیم کمتر خواهد شد.

وی افزود: معافیت مالیاتی صادرکنندگانی که شامل معافیت های مالیاتی بودند درصورتی ادامه پیدا می کند که ارز حاصل از صادرات برگردد.

زارع اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی مشابه سرزمین اصلی مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده خواهند بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق در پایان گفت: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت هزینه های صدور پروانه های ساختمانی، عوارض ‌دهیاری و شهرداری و هزینه های انشعاب آب، فاضلاب، برق و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص یافته بر اساس الگوی مصرف فقط برای یک بار معاف هستند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد