hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > از حساب اینستاگرام خود چگونه خارج شویم؟

از حساب اینستاگرام خود چگونه خارج شویم؟

از دست دادن گوشی شخصی بدون خروج از حساب های کاربری نگران کننده است اما به راحتی می توان با دستگاهی دیگر از حساب اینستاگرام خارج شد.

 همه ما ممکن است این موقعیت را تجربه کرده باشیم که گوشی خود را بدون بازنشانی و خروج از حساب شبکه‎های اجتماعی به نحوی از دست داده باشیم و این می‌تواند بسیار نگران کننده و تهدیدزا برای زندگی خصوصی ما باشد. اما جای نگرانی نیست چرا که حتی اگر به گوشی خود دسترسی نداشته باشید می‎توانید با دستگاهی دیگر وارد اکانت خود شده و گوشی قبلی خود را از حساب اینستاگرامتان خارج کنید.

براساs گزارش Wccftech؛ خروج از حساب اینستاگرام با دستگاهی دیگر، بسیار آسان است و در ادامه، مراحل آن برای شما نشان داده می‎شود.

مرحله ۱. این مرحله مهمترین مرحله است. با استفاده از گوشی جدید وارد اینستاگرام شوید. این گوشی می‌تواند آیفون یا اندروید باشد.

مرحله ۲. روی تب نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

مرحله ۳. روی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.


مرحله ۴. روی تنظیمات ضربه بزنید.


مرحله ۵. روی امنیت ضربه بزنید.


مرحله ۶. اکنون Login Activity را انتخاب کنید. در اینجا لیستی از تمام دستگاه‌هایی که با آن‎ها به حساب اینستاگرام وارد شده اید را می‌بینید. روی سه نقطه کنار دستگاهی که می‌خواهید از سیستم خارج شوید ضربه بزنید و سپس Log Out را انتخاب کنید.


در حالی که روش فوق راهی عالی برای خروج از سیستم است، اما اگر احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کرده باشید و سیم کارت خود را نیز گم کنید، ممکن است به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. در این صورت باید کد‌های تأیید اضطراری خود را برای ورود به دستگاه جدید یا ایمن کردن سیم کارت جدید با همان شماره تلفن مرتبط با حساب اینستاگرام خود نگه دارید. این بسیار مهم است در غیر این صورت به هیچ وجه نمی‌توانید وارد شوید و این مراحل را انجام دهید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد