hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رییس جمهور: نگاه امام(ره) به مردم تشریفاتی نبود

رییس جمهور: نگاه امام(ره) به مردم تشریفاتی نبود

آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح چهارشنبه در حاشیه تجدید میثاق هیأت دولت با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، این روزها را بسیار با برکت عنوان کرد و همچنین با عرض تسلیت درگذشت عالم جلیل القدر و فقیه وارسته آیت الله صافی گلپایگانی، گفت: امیدوارم خداوند متعال ایشان، امام بزرگوار و همه شهدای گرانقدر را سر سفره امام علی(ع) مهمان کند و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، رییس جمهور افزود: روح بلند امام (ره) بزرگوار گواه و ناظر اعمال ماست. آنچه از سیره و سلوک بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی می‌شناسیم توجه به مردم است.  توکل به خدا و همراهی با مردم همواره دو محور برای عالمان دینی بوده است. توکل به خدا و همراه کردن مردم با خود، دو اصل اساسی بود که مصلح بزرگ قرن برای ایجاد تحول مبنا قرار داده بود.

آیت الله رییسی ادامه داد: خداوند به نصرت خود و دستان توانای مومنان و مردم، پیروزی را وعده کرده است و ترجمان جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی همین است که مردم در نظام اسلامی محور هستند.

وی تاکید کرد: امام راحل از مردم سخن می‌گفتند اما سیاستمداران جهان توجهی در عمل به مردم ندارند. نگاه امام به مردم تشریفاتی و سیاسی به معنای مصطلح نبود بلکه امام (ره) به قدرت مردم و مشارکت آنان را باور داشت.

پ

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد