hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تعبیر خواب مترو چیست؟

تعبیر خواب مترو چیست؟

معبران خارجی قطار مترو را به زندگی و کوپه های آن را به خانواده تعبیر کرده اند. حال اگر در در عالم رویا مترو را مشاهده کردید و به دنبال یافتن معنای آن هستید باید بدانید که تعبیر خواب مترو تعابیر و تفاسیر گوناگونی دارد.

معبران برای خواب دیدن قطار مترو تعابیر مختلفی ارائه کرده اند. اگر قطار مترو را در حال آمدن مشاهده کردید معنای خوبی دارد و اگر دیدید مترو در حال رفتن است به معنی جدایی و مفارقت است. در ادامه با تعبیر خواب مترو و ایستگاه مترو و قطار بیشتر آشنا می شوید.

تعبیر خواب مترو چیست؟

آمدن و رفتن قطار مترو به معنای وصل و مفارقت می باشد. بسته به این که در خواب می بینید قطار در حال حرکت، رفت و آمد است یا صدای سوت قطار را می شنوید، در ایستگاه منتظر قطار مترو هستید، از قطار جا می مانید و موارد این چنینی؛ تعبیر های مختلفی برای خواب مترو ارائه شده است.

به طور کلی دیدن قطار در حال آمدن خوب بوده و اگر برود نشانه خوبی ندارد و به معنی مفارقت و جدایی می بشد. آمدن و رسیدن قطار مترو نشان از تداوم و تسلسل اموری دارد که در حال انجام آن هستید. تا جایی که بررسی ها و نوشته ها نشان می دهد معبران خارجی قطار مترو را به زندگی و کوپه آن را به خانواده تعبیر کرده اند.

می توان گفت که تعبیر درستی می باشد. هنگامی که سوار قطار می شویم، هر چند مقصد را می دانیم ولی اگر قطار مسیر خود را عوض کرد به شهر و دیار دیگری خواهیم رفت. در زندگی نیز هدف ما مشخص بوده و می کوشیم به سعادت برسیم اما چالش هایی سر راه قرار می گیرد که ممکن است زندگی ما را به مسیرهایی هدایت کند که انتظارش را نداریم.

گاه این تحول و تغییر مسیر ارادی می باشد و گاه غیر ارادی. آنچه غیر ارادی می باشد در خواب به صورت قطار و سوار شدن یا پیاده شدن از قطار نمایان می شود و به ما هشدار و بینایی مسیر را می دهد. در ادامه با تعبیر های مختلف خواب قطار مترو همراه ما باشید.

حرکت قطار مترو

* در صورتی که فرد در خواب ببیند قطار مترو به سمتش می آید و فرد به استقبال مسافر و آشنای خود می رود به این معناست که به دیدار ناآشنایی خشنود شده و اگر ناآشنا از قطار پیاده شود یعنی خبر خوشی دریافت می کند یا مهمانی می رسد.

* اگر خواب دیدید که خود شما در قطار در حال حرکت هستید به این معناست که در زندگی شما تحول بزرگی روی می دهد. در صورتی که قطار توقف کرد و شما از آن پیاده شوید یعنی از انجام کار بزرگی آسوده می شوید.

* منوچهر مطیعی تهرانی در این باره می گوید ، چنانچه در خواب دیدید که سوار قطار هستید و از پنجره به بیرون می نگرید و مناظری را مشاهده می کنید که از پیش چشمتان می گذرند، تحولی اساسی در زندگی شما رخ می دهد.

البته اوضاع شما از آنچه هست بهتر نمی شود ولی بی تردید تحولی روی می دهد. ضمنا افرادی که با شما در ترن هستند، همان افرادی می باشند که با شما سرنوشت مشترک پیدا می کنند. در صورتی که قطار شلوغ است، عده زیادی با سرنوشت شما اشتراک پیدا می کنند و اگر تنها هستید راه را به تنهایی می پیمایید.


ایستگاه مترو

* اگر در خواب مشاهده کردید که در ایستگاه مترو در حال قدم زدن هستید تعبیر آن این است که هدیه هایی دریافت خواهید کرد.

* اگر در خواب در ایستگاه مترو منتظر هستید و قطار از راه می رسد، حرکت می کند یا از دور شاهد حرکت قطار هستید به این معناست که سفری پیش رو دارید. دیدن قطار در هر حالتی به شرطی که سوار آن نیستید، صرفا به معنی مسافرت می باشد.  و زمان سفر به دوری و نزدیکی قطار بستگی دارد و طول سفر به اندازه قطار و کوپه های آن مربوط است.

* لوک اویتنهاو: اگر در خواب دیدید که در ایستگاه قطار هستید به معنی رفتن به یک سفر کوتاه است. اگر از دور به ایستگاه قطار نگاه کنید به این معناست که یک مهمان ناخوانده برای شما خواهد آمد.

* منوچهر مطیعی تهرانی: دیدن قطار در خواب نشانه خوبی دارد و رفتن آن به معنی جدایی و بدی می باشد. آمدن و رسیدن قطار نشان دهنده تداوم اموری است که فرد در دست اقدام دارد. اگر دید قطاری به سمت او آمد و او به استقبال مسافر آشنایی می رود به این معناست که به دیدار بیگانه ای خشنود می شود و اگر بیگانه از آن پیاده شود، خبر خوشی به فرد می رسد یا مهمانی برای او می رود. اگر فرد ببیند که قطار متوقف شده و خودش از آن پیاده می شود به این معناست که از انجام کار عظیمی فراغت پیدا می کند.

* لیلا برایت: در صورتی که فرد خود را در ایستگاه قطار خواب ببیند به این معناست که تغییر و تحولات مثبتی در زندگی ایجاد می شود. در صورتی که ببیند در ایستگاه مترو قدم می زند به این معنی است که هدایایی دریافت می کند.

صدای سوت قطار

* منوچهر مطیعی تهرانی: صدای سوت قطار نشان از خبری است که از مسافر یا شخص غایبی به شما خواهد رسید.

* آنلی بیتون: شنیدن صدای سوت قطار نشانه آن است که با قبول یک پیشنهاد غیرمنتظره پیشرفت بزرگی در زندگی خواهید داشت.

** شنیدن صدای قطار که مدام به شما نزدیکتر می شود به معنای رخ دادن تغییراتی در کشور است که برای همه سطوح جامعه مطلوب و مفید است.

سوار بودن دیگران در قطار مترو

* اگر دیدید که دوست نزدیک شما سوار قطار است به این معناست که در روزهای پیش رو درباره این فرد اطلاعات جدید و خوشایندی به دست شما می رسد و از پیشرفت او خشنود می شوید.

* اگر در خواب مشاهده کردید که یکی از اعضای خانواده شما مانند پدر، مادر و … سوار قطار مترو هستند به این تعبیر است که چند اتفاق جدید حال همه شما را خوب خواهد کرد و همه غصه ها و رنج ها را فراموش کرده و شادی نصیب شما می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد