hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری چهارشنبه 13 بهمن 1400

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری چهارشنبه 13 بهمن 1400

با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس برخی از نقاط استان چهارمحال و بختیاری تعطیل و برخی مدارس دیگر با تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با توجه به بارش برف و باران در پی سامانه بارشی اخیر و برودت هوا، بنابر تصمیم اداره کل آموزش و پرروش استان چهارمحال و بختیاری، فعالیت آموزشی مدارس برخی از نقاط استان تعطیل و برخی مدارس دیگر با تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

بر همین اساس تمامی مدارس شهرستان‌های شهرکرد (نواحی 1 و 2)، بروجن، سامان، اردل، بن، فارسان، کوهرنگ، کیار، مناطق لاران، گندمان و بلداجی، در کلیه مقاطع فعالیت آموزشی خود را از طریق فضای مجازی انجام خواهند داد.

همچنین مدارس شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا و منطقه فلارد و آموزش و پرورش عشایر در کلیه مقاطع تحصیلی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی منطقه میانکوه فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.



به گزارش تسنیم بر اساس اعلام استانداری نیز با توجه به  برودت هوا ساعت کاری کلیه ادارات دولتی و نهادها و ارگان‌های انقلاب اسلامی و بانک‌ها به جز دستگاه‌های خدماتی و امدادی و درمانی در شهرستان کوهرنگ با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شوند و ادارات در دیگر شهرستان‌های استان طبق روال روزهای عادی شروع به کار می‌کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد