hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ️امام جمعه همدان: استقلال کشور بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

️امام جمعه همدان: استقلال کشور بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بزرگترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی را به دست آوردن استقلال و خارج شدن از کشور از زیر یوغ استکبار عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله "حبیب اله شعبانی موثقی" روز سه شنبه در دیدار با فرماندهان و  جمعی از مسئولان انتظامی استان همدان که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد، افزود: تاریخ معاصر گویای این مهم است که در دوران حکومت پهلوی با وجود فروش پنج میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت، نبود تحریم و جمعیت ۳۵ میلیون نفری کشور شاهد فقر محض بودیم به نحوی که در این دوران تنها پنج استان کشور از نعمت گاز برخوردار بودند.

وی اظهار داشت: همچنین در آن دوران مستشاران آمریکایی در نیروهای مسلح کشور حاکم و نیروهای ما تحت امر و نظارت آنان بودند و هیچ گونه استقلالی از خود نداشتند اما هدف انقلاب این بود که مردم آقا و صاحب کشور باشند.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: امروز با وجود استقلال در همه بخش های کشور، مردم تصمیم گیر امور هستند و دشمن با پی بردن به این موضوع دنبال کار شکنی و ایجاد اخلال در نظام است.

امام جمعه شهر همدان افزود: دشمن می داند که بنیان انقلاب اسلامی بر فرهنگ و دین گذاشته شده، پس هجمه های خود را در این بخش های متمرکز کرده است  بنابراین باید در عرصه مبارزه با مفاسد در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و دیگر زمینه مجاهدانه تلاش کرد.

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: هر چقدر بتوانیم فساد را در جامعه از بین ببریم در راه خدمت به اسلام و انقلاب گام برداشته ایم ، بنابراین باید نسبت به مقابله با فساد و هدایت جامعه به سمت صلاح و رستگاری تلاش شود.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در این دیدار با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: برای مردم به ویژه نسل جوان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین و آشکار شود.

سردار "سلمان امیری" افزود: حاکمیت جهان بینی الهی در قوانین و مدیریت، استقلال کشور، استقرار ولایت الهی و حکومت توحیدی بجای حکومت استبدادی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد