hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز خوش درخشید

تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز خوش درخشید

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل، در دومین دور از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز که در مرکز تخصصی امام سجاد(ع) مشهد برگزار شد، حضوری پر رنگ و موثری داشت.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی در این زمینه گفت: دومین نمایشگاه مسجد جامعه  پرداز که به مدت سه روز و با حضور یازده استان مختلف کشور در مشهد برپا شد که یکی از این غرفه ها مربوط به استان بوده است.
وی خاطر نشان کرد: در کنار این‌نمایشگاه، دوره ویژه ائمه جماعت روستا و شهرهای استانهای مختلف در راستای ارتقا سطح فعالیت ها و محور قرارگرفتن آنها در حوزه فعالیت‌شان با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد و طی آن طرح محوری بوم ویژه هر استان تدوین و به زودی اجرای آن در استانهای کشور آغاز می شود.
وی ضمن اشاره به اینکه این دوره و نمایشگاه به همت بنیاد هدایت کشور برگزار شده بود، خاطر نشان کرد: این بنیاد، ماموریت دارد تا با تمرکز بر رشد امام مسجد، موجبات ارتقای مسجد و محله آن را برای نشر خدمت و محبت در جامعه فراهم آورد و امام را به مرور زمان از امام مسجد به امام محله تبدیل کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: طرح محوری بوم براساس شاخص ها و ویژگی های استان ویژه ائمه روستا و محلات شهری توسط کارشناسان خبره بومی تهیه و تدوین شده و به زودی آموزش و انتقال تجارت به آنان انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: در قالب این طرح، ائمه روستا و محلات شهری برای پیدا کردن راهکار و حل مسائل حوزه فعالیت خود با کمک مردم گام برخواهد داشت.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد