hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اسلامی رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

اسلامی رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: کارنامه پرافتخار شیخ المراجع دنیای اسلام و یار دیرین امام راحل و رهبری عظیم الشان، سرشار از حق‌طلبی و احیای حقوق مستضعفان، صلح و دوستی در جوامع و خیرخواهی برای عموم مردم بود که این ویژگی‌ها، شخصیتی ممتاز و برجسته از ایشان در صفحه روزگار به یادگار نهاده است. 

متن کامل پیام معاون رئیس جمهور به این شرح است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 خبر غم‌انگیز رحلت مرجع جلیل‌القدر و فاتح قلوب اندیشمندان جهان اسلام، حضرت آیت‌الله حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی (قدس سره‌الشریف) موجی از اندوه بر دل‌های رهروان این مدافع دلسوز حریم اهل بیت علیهم السلام جاری کرد.

این عالم آگاه به مسائل زمان در حیات طیبه خویش با جهادی مبتنی بر علم و عمل، پایه‌های هدایت بشر در مسیر تعالی را مستحکم ساخت و بینش معظم له در حفظ هویت نظام اسلامی و صیانت از اهداف عالی انقلاب شکوهمند اسلامی، فراموش نشدنی است. کارنامه پرافتخار یار دیرین امام راحل و رهبری عظیم الشان، سرشار از حق طلبی و احیای حقوق مستضعفان، صلح و دوستی در جوامع و خیرخواهی برای عموم مردم بود که این ویژگی ها شخصیتی ممتاز و برجسته از ایشان در صفحه روزگار به یادگار نهاده است.

اینجانب فقدان شیخ المراجع دنیای اسلام را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مراجع معظم و علمای حوزه‌ی علمیه، بیت شریف معظم له، تمامی ارادتمندان، دوستداران و رهروان ایشان و همچنین ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. انشاءالله دعای خیر این عالم وارسته بدرقه راه دلسوزان نظام اسلامی و حافظ ایران عزیز باشد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد