hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > احتمال افرایش ناگهانی فوتی‌های کرونا

احتمال افرایش ناگهانی فوتی‌های کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ممکن است مثل پیک‌های قبلی به ناگهان شاهد افزایش تعداد بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا باشیم.

جواد معظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تعداد بیماران کرونایی به صورت آسانسوری رو به افزایش است، اظهار کرد: طی چهار روز اخیر حدود ۱۰۰ نفر به بیماران بستری استان اضافه شده که این نشان دهنده سرعت شیوع این بیماری در استان است.

وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی بیماران طی چند روز اخیر افزود: برای پیشگیری از ابتلا از مردم تقاضا می‌شود نسبت به تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک حساسیت لازم را به خرج دهند.

این مسئول اضافه کرد: بر همین اساس دانشگاه علوم پزشکی البرز آمادگی دارد مثل پیک‌های قبلی در صورت افزایش تعداد بیماران، عمل‌های غیرضروری را حذف کند، تعداد تخت‌های کرونایی را افزایش و مرخصی پرسنل کادر بهداشت و درمان را حذف کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز در پاسخ به اینکه آیا در مقایسه با سویه‌های قبلی تعداد بستری‌های امیکرن کمتر است، گفت: با توجه به سرعت افزایش تعداد بیماران بستری و تست مثبتی‌ها، هنوز نمی‌توان در این خصوص به طور قاطع اظهار نظر کرد.

معظمی ابراز کرد: ممکن

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد