hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بررسی رزومه داوطلبین آزمون استخدامی بخش خصوصی کلید خورد

بررسی رزومه داوطلبین آزمون استخدامی بخش خصوصی کلید خورد

بررسی رزومه بیش از ۴۹ هزار داوطلب پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی توسط سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی جذب و استخدام در حال انجام است و روند این بررسی تا زمان شروع آزمون ششم ادامه خواهد داشت.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا بر اساس اطلاعیه دبیرخانه پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی فرایند معرفی داوطلبان آزمون پنجم به سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی جذب و استخدام از اول دی ماه جاری آغاز شد و تا کنون بیش از ۴۹ هزار بررسی توسط سازمان ها و شرکت‌ها روی رزومه‌ی داوطلبان صورت پذیرفته است. با توجه به تعداد بالای رزومه‌ها و تنوع بالای موقعیت‌های شغلی مورد نیاز شرکت‌ها، این فرایند به صورت تدریجی انجام شده و ادامه خواهد داشت.

سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی جذب و استخدام پس از بررسی رزومه‌های داوطلبان آزمون، از داوطلبان منتخب برای انجام مصاحبه شغلی جهت استخدام دعوت به عمل می‌آورند و داوطلبانی که در زمینه شایستگی‌های شغلی، نمرات بالاتری کسب کرده و مشخصات فردی و سوابق تحصیلی و شغلی خود را تکمیل کرده‌اند، جهت دعوت به مصاحبه‌ شغلی در اولویت شرکت‌ها قرار خواهند گرفت.

داوطلبان آزمون استخدام بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به صفحه کاربری سایت www.inre.ir در قسمت "وضعیت معرفی به شرکت‌ها"  آخرین وضعیت خود را مشاهده کنند و فرایند معرفی داوطلبان به شرکت‌های متقاضی تا شروع ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام بیش از ۱۱۰ هزار داوطلب در پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی در تیر و مرداد ۱۴۰۰ صورت گرفته بود و مرحله آزمون‌های تخصصی این آزمون در مهر ۱۴۰۰ برگزار شد و روند معرفی داوطلبان به سازمان‌ها و شرکت‌ها در حال انجام است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد