hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > معاون رییس جمهور: سواحل مازندران به نفع مردم آزادسازی می شود

معاون رییس جمهور: سواحل مازندران به نفع مردم آزادسازی می شود

به گزارش ایرنا،سید صولت مرتضوی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن در فرودگاه رامسر با اشاره به دستور رییس جمهور، مبنی بر آزاد سازی ساحل به نفع مردم گفت: حریم دریا می بایست طی مهلت ۲۰ روز آزاد شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه ساحل برای مردم است و  باید به نفع مردم آزاد شود توضیح داد: برخی ادارات مدعی داشتن سند مالکیت هستند، که به عقیده ما مالکیت این املاک  هم برای جمهوری اسلامی است و باید به مردم‌ بازگردد.

صولتی افزود: آزاد سازی سواحل منجر به توسعه توسعه مناطق ساحلی و مشارکت مردم می شود رونق اقتصادی هم افزایش خواهد یافت.

وی همچنین آیین گرامیداشت پیروزی انقلاب در تشریح اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان گفت: دولت همانطور که انحصار واکسن را شکسته است در سایر عرصه ها میز موفق می شود، به طوریکه در اوج‌ همه گیری موج ششم این ویروس منحوس و ابتلایی که در اکثر کشور ها رخ داده است، ایران به بهترین شکل ممکن در حال مدیریت شرایط است.

وی حضور رییس جمهور در اجلاس شانگهای، پیگیری های او در معاهده اوراسیا و اکو را جز حضور موثر ایران در عرصه اقتصادی خواند و افزود: تیم اقتصادی دولت و  وزارت نفت برای ساماندهی کشور در تلاش است و مردم به زودی شاهد تاثیر این اقدامات خواهند بود.

او ادامه داد: امید داریم همانطور که سردار دلها شکست تروریسم در سوریه را به مقام معظم رهبری  اعلام کردند، به زودی پیام شکست تحریم ها را به مردم بزرگوار ایران  و رهیر اعلام شود.

وی در ادامه گفت: مردم آگاه باشند چراکه خادمان آنان در دولت سیزدهم پای کار هستند. 

او در ادامه زمان بر شدن برخی از امور دولت را ناشی از اقدامات بدون پشتوانه کارشناسی در گذشته که گریبان گیر کشور شده  دانست.

مرتضوی افزود: برای مثال دولت  ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی های معوق به صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری دارد و یا اینکه در تا  ۲۸ /۱۲ /۱۴۰۴ اوراق خزانه فروخته شده است.

او در ادامه افزود: ماهیانه ده هزار میلیارد تومان بدهی های معوق دولت به پیمانکار ها پرداخت می شود، با این وجود تلاش دولت در این است که از جیب مردم و بانک مرکزی استقراض نکند.

وی خاطرنشان کرد، امید می رود تنگناهای اقتصادی که اسباب آزار و اذیت شده به برکت خداوند برطرف شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد