hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > «باقری» دبیر ستاد اربعین شد/ پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی زائران در صورت کنترل کرونا

«باقری» دبیر ستاد اربعین شد/ پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی زائران در صورت کنترل کرونا

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با معرفی «محمدتقی باقری» به عنوان دبیر ستاد اربعین، گفت: اربعین سال ۹۸ با بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار زائر برگزار شد که پیش بینی می‌شود در صورت کنترل بیماری کرونا تعداد زائران ۱۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید مجید میراحمدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: روز گذشته سه انتصاب جدید در معاونت امنیتی و انتظامی انجام شد و  مدیران کل امور اتباع و مهاجرین و مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی وزارت کشور و همچنین دبیر ستاد اربعین معرفی شدند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با معرفی محمدتقی باقری به عنوان فرد با سابقه در عرصه مدیریتی در جایگاه دبیری ستاد اربعین، افزود: اربعین سال آینده در صورت کنترل بیماری کرونا و با همکاری کشور عراق با حضور باشکوه زائران برگزار می‌شود.

میراحمدی افزود: بیشترین تعداد زائران به سال ۹۸ برمی‌گردد که ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر به عراق اعزام شدند و اربعین سال آینده در صورت کنترل کرونا با افزایش بیش از ۱۰درصدی اعزام زائران نسبت به سال ۹۸ انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای اینکه هماهنگی و اعزام این حجم از زائران به مدیریت نیاز دارد محمدتقی باقری برای تصدی دبیری ستاد اربعین انتخاب شد.

رییس ستاد اربعین تاکید کرد: البته اعزام این تعداد زائر به وضعیت کنترل بیماری کرونا در داخل کشور و عراق بستگی دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد