hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بررسی تولید مکمل‌های دارویی و تقویتی حاوی آهن بر پایه نانو

بررسی تولید مکمل‌های دارویی و تقویتی حاوی آهن بر پایه نانو

در برنامه لایو صفحه اینستاگرام ستاد نانو گفت‌وگویی در زمینه تولید مکمل‌های دارویی و تقویتی حاوی آهن بر پایه فناوری نانو برگزار می‌شود.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت ستاد توسعه فناوری نانو چهارشنبه شب، ۱۳ بهمن ماه با موضوع «تولید مکمل‌های دارویی و تقویتی حاوی آهن بر پایه فناوری نانو»، میزبان مسعود سعیدی رئیس هیئت‌مدیره یکی از شرکت‌های داروسازی خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفت‌وگوی زنده میان دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با مسعود سعیدی است.

به نقل از ستاد نانو، این شرکت به عنوان تولیدکننده انواع داروهای گیاهی، مکمل، شیمیایی و آرایشی بهداشتی در حیطه تهیه، توزیع، صادرات و خدمات کلیه مواد اولیه، داروهای گیاهی، شیمیایی، طبیعی، حیوانی، معدنی و مکمل‌های دارویی، غذایی و ویتامین‌ها، پروبیوتیک، داروهای مصرفی در طب، دام، سموم، داروهای نوترکیب و بیولوژیک و محصولات آرایشی و بهداشتی، پوست و مو، تجهیزات پزشکی و سلولزی و تولید محصولات محافظت پوست فعالیت می‌کند.

این شرکت در زمینه فناوری نانو نیز محصولات متعددی را تولید کرده که از آن جمله می‌توان به قطره آهن ۱۵ میلی گرم حاوی آهن نانولیپوزومال و قطره آهن ۱۱ میلی گرم حاوی آهن نانولیپوزومال که دارای تأییدیه نانومقیاس است، اشاره کرد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد