hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > استاندار همدان: حضور مسئولان در بین مردم برای اعتمادسازی و رفع مشکلات آن‌هاست

استاندار همدان: حضور مسئولان در بین مردم برای اعتمادسازی و رفع مشکلات آن‌هاست

استاندار همدان گفت: حضور میدانی مسئولان در بین مردم برای اعتمادسازی و رفع مشکلات آن‌هاست و برهمین اساس به دنبال پیاده کردن دولت مردمی در استان هستیم.

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر برگزار شد، افزود: نظام منحوس پهلوی منابع و امکانات کشور را به تاراج می‌برد و آن را در اختیار بیگانگان قرار می‌داد و ظلم و ستم را در حق ملت ایران روا می‌داشت. 

وی با اشاره به اینکه نظام پهلوی علاوه بر تاراج منابع و امکانات، بر سر فرهنگ، اعتقادات و ارزش‌های ملت را نیز معامله می‌کرد، اظهار داشت: در زمان پهلوی کشور در ظاهر در حال توسعه بود؛ زیرا تمام این اقدامات چیزی جز وابستگی ایران به بیگانگان را به همراه نداشت. 

استاندار همدان تصریح کرد: قیام امام خمینی(ره) مستکبرین را به خاک ذلت نشاند و بر همین اساس مسیر انقلاب اسلامی توفنده و بالنده ادامه پیدا خواهد کرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه قرن‌ها باید بگذرد تا فردی همچون امام خمینی(ره) بیاید و بتواند پرچم‌دار قیامی باشد تا بساط ظلمِ ستم‌گران را برچیند، گفت: انقلاب اسلامی به لطف پروردگار در کمترین زمان ممکن به ثمر نشست و نظام مقدس جمهوری اسلامی بنیان‌گذاری شد. 

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) وحدتی بی‌نظیر در بین تمامی اقشار جامعه برقرار کرد و با ایستادن در مقابل یک نظام تا بُن دندان مسلح، پیروز شدند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه با قیام ملت در انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) مستکبرین به خاک ذلت نشستند افزود: مقام معظم رهبری به خوبی توانستند مسیر و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی را ادامه و هدایت کنند. 

نماینده عالی دولت در استان همدان با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ سال نظام ستم‌شاهی که در تار و پود اعماق جامعه نفوذ کرده به نظام منحوس پهلوی ختم شد، افزود: دشمنان نقشه شومی برای کشور کشیده بودند که فرجام آن فروپاشی و تجزیه بود که امام خمینی(ره) با تمسک به قیام ابا عبدالله الحسین(ع) مانع از این کار شد و انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد. 

به گفته وی، دشمن از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی تا کنون از هر طریقی با هر حیله و نیرنگی به دنبال ضربه زدن به این نظام مقدس است و وظیفه ما این است که آیندگان را نسبت به گذشته بیدار و هوشیار کنیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه باید با هشدارهای لازم و در دستور کار قرار دادن منویات مقام معظم رهبری به ویژه «جهاد تبیین» آیندگان را آگاه و هوشیار کنیم، افزود: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان که در پی ناکارآمد نشان دادن این نظام الهی هستند، ایستاد و مانع از نفوذ آن‌ها در این کشور شد. 

قاسمی فرزاد اظهار داشت: دشمنان این سرزمین، بیش از ۱۸۵ توطئه برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی طرح کرده‌اند و بیش از ۱۰۰ مورد آن را تا کنون انجام دادند که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، همه آن‌ها به شکست ختم شده است. 

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروزه به دنبال تهییج اقشار مختلف هستند تا حرکت پوینده و شتابان این نظام و انقلاب الهی را کند کنند، گفت: دشمنان در پی آن هستند تا با بهانه‌هایی مثل همسان‌سازی، مسائل معیشتی و حق و حقوق کارکنان، مردم را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند. 

استاندار همدان با اشاره به اینکه به جهت بی تدبیری‌هایی که در چند سال اخیر صورت گرفت مشکلات و مسائلی جبران ناپذیری برای مردم ایجاد شده است، گفت: از برنامه دولت سیزدهم سامان دادن به مشکلات و بی‌تدبیری‌هایی است که از دولت‌های گذشته به ارث رسیده است.  

وی اظهار داشت: توجه به سلامت، ارتقای معیشت، تامین مسکن و ترمیم اعتماد عمومی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار دولت سیزدهم است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با حضور در بین مردم و انجام اقدامات سازنده، در جهت اعتمادسازی مردم نسبت به نظام گام برداشته که قابل تقدیر است. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: ما هم در استان با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، رهنمون‌های نماینده ولی فقیه در استان و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان سیاست‌های دولت را پیگیری و اجرا خواهیم‌ کرد.

استاندار همدان، معاونین، مدیران ستادی و استانی در نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان دیدار و گفت‌وگو کردند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد