hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > معاون اجرایی رییس جمهوری وارد مازندران شد

معاون اجرایی رییس جمهوری وارد مازندران شد

معاون اجرایی رییس جمهوری صبح امروز سه‌شنبه به منظور بررسی روند آزاد سازی حریم ۶۰ متر دریا در مازندران وارد این استان شد.

به گزارش ایرنا، صولت مرتضوی در بدو ورود به مازندران در فرودگاه رامسر مورد استقبال سیدمحمود حسینی پور استاندار و جمعی از مسوولان محلی قرار گرفت.

معاون رییس جمهوری قرار است ابتدا در مراسم نمادین بازگشت امام خمینی (ره) به کشور و جشن آغاز دهه پیروزی انقلاب اسلامی مازندران که قرار است در فرودگاه رامسر برگزار شود ، شرکت کند.

مرتضوی پس از این مراسم از چند نقطه ساحلی شهرستان رامسر به صورت زمینی بازدید می کند و سپس به همراه استاندار مازندران از نقاط مختلف ساحلی مازندران دیدن خواهد کرد تا در جریان آزاد سازی سواحل استان در چارچوب دستور اخیر رییس جمهوری باشد.

معاون رییس جمهوری همچنین امروز در نشست آزاد سازی سواحل در ساری شرکت خواهد کرد تا گزارش مسوولان شهرستان های ساحلی را در این باره دریافت کند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی ، رییس جمهور یکشنبه این هفته به دستگاه‌های اجرایی برای عقب‌نشینی از حریم ۶۰ متری سواحل دریای خزر فرصت ۲۰ روزه داد.

مازندران حدود ۳۴۰ کیلومتر از ساحل جنوبی دریای خزر را که معادل حدود نیمی از سواحل این دریا است در اختیار دارد.

طبق اعلام مسوولان مازندران تاکنون بیش از ۹۰ درصد از حریم ۶۰ متری خزر در این استان از تصرف دستگاه های دولتی ، عمومی و خصوصی آزاد شده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد