hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امام جمعه همدان: دستگاه‌های دولتی برای باز کردن گره از مشکلات مردم اعلام آمادگی کنند

امام جمعه همدان: دستگاه‌های دولتی برای باز کردن گره از مشکلات مردم اعلام آمادگی کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مسئولان در دهه فجر حداقل یک مشکل از شهر و منطقه را برطرف کنند و هر دستگاهی برای باز کردن گرهی از مشکلات مردم اعلام آمادگی کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز دوشنبه در نشست کارگروه‌های ستاد برگزاری ایام الله دهه فجر استان همدان با تاکید بر اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید به معنای واقعی کلمه مردمی باشد، افزود: در این ایام هر دستگاهی باید برای باز کردن یک گره از مشکلات مردم اعلام آمادگی کند چرا که این مسئله در افزایش رضایت عمومی بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه صرفاً به هر کار خوبی کار جهادی گفته نمی‌شود، اظهار داشت: کاری جهادی به فعالیتی گفته می‌شود که خنثی کننده نقشه دشمنان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه اگر در دهه فجر قرار است کار جهادی انجام شود اولین ضرورت شناخت نقشه دشمن و نحوه فعالیت او است، گفت: در برنامه‌ریزی‌های ایام الله دهه فجر باید نقشه‌های دشمن مورد مطالعه قرار گیرد و بدانیم که دشمن به دنبال چه اهداف و اجرای چه برنامه‌هایی در کشور است.

آیت الله شعبانی موثقی یکی از عجایب امروز جامعه را دروغگویی دشمن با صدای بلند و بدون هیچ دغدغه‌ای دانست و اظهار داشت: گاهی از موارد در اخبار و مطالبی که از بنده در رسانه‌های معاند نقل می‌شود آنقدر به راحتی دروغ گفته می‌شود که به مزاح نزدیک‌تر است.

وی با بیان اینکه گلایه‌مندی‌ها و نقاط ضعفی در کشور وجود دارد اما این گلایه‌مندی غیر از پشیمان بودن است، افزود: وظیفه همه ما در شرایط فعلی این است که نسبت به واقعیت‌های انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر احساس تعهد داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین تلاش دشمن نسبت به نسل جوانی است که دوران انقلاب را ندیده است، گفت: دشمن برای تحریف انقلاب هیچگاه به سراغ انقلابیون گذشته نمی‌رود بلکه تلاش می‌کند تا واقعیت را برای افرادی که شرایط آن دوران را ندیده‌اند تحریف کند.

آیت الله شعبانی موثقی تصریح کرد: از آنجایی که تمرکز دشمن در این عرصه قرار دارد، بنابراین لازم است برنامه‌ریزی ویژه‌ای در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها داشته باشیم و شرایط گفت‌وگوی نسل جوان با انقلابیون گذشته را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه فضاسازی و اجرای مراسم در ایام الله دهه فجر لازم، اما کافی نیست،افزود: این روزهای مبارک بهترین زمان برای انجام کارهای بنیادی همچون اصلاح تفکراتی است که دشمن در حال ضربه زدن به آن است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد