hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نیاز شدید تیم ملی به بازی‌های تدارکاتی مناسب

نیاز شدید تیم ملی به بازی‌های تدارکاتی مناسب

تیم ملی برای حضور قدرتمند در جام جهانی نیاز به بازی‌های تدارکاتی مناسب دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بدون در نظر گرفتن نتیجه سه بازی باقی مانده تیم ملی و با وجود عملکرد قابل قبول در مرحله سوم انتخابی جام جهانی اما کاملا مشخص است که تیم کمبودهای زیادی دارد؛ چه از نظر امکانات و چه از نظر فنی.

در ماه های اخیر که تیم ملی درگیر مسابقات انتخابی است حتی یک بازی تدارکاتی هم برای این تیم درنظر گرفته نشده و برای اردوها نیز بازیکنان کمتر از چهار روز قبل از بازی به صورت کامل کنار هم بودند.

تیم ملی بدون اردو و بازی تدارکاتی تا اینجای مسیر را آمده اما از این پس باید براساس تیمی جهانی پیش برود. شاید این صحبت ها تکراری باشد چرا که بعد از هرصعود تکرار می شود اما یک بار هم تبدیل به برنامه ریزی نمی شود و فقط در حد حرف و یک نوشته روی کاغذ می ماند! ایران تا امروز تمام فیفادی ها را از دست داده و این یک زنگ خطر بزرگ برای عملکرد تیم در جام جهانی است.در جام جهانی ایران حداقل با یک تیم سطح یک جهان رو به رو خواهد شد و احتمالا تیم دیگر هم اروپایی و قدرتمند است. بنابراین نمی توان با همین بی برنامگی خجالت آور به مسیر ادامه داد.

تیم ملی سومین جام جهانی پیاپی خود را تجربه می کند و حالا که مسیر تیم به این رقابت ها هموار شده باید دور دوم فکر کند اما نه با این شرایط. با وضعیت فعلی در حد همان حضور در جام جهانی می ماند و احتمالا باید به خوردن گل کمتر افتخار کند! در روسیه ایران عملکرد خوبی در جام داشت و حتی در یک قدمی صعود هم قرار گرفته بود اما همه می دانند که فاصله ایران تا دور دوم جام جهانی خیلی بیشتر از فاصله توپ طارمی با دروازه پرتغال بود.

حضور ایران در دور دوم جام جهانی با شرایط فعلی ظلم بزرگی به تیم های بابرنامه است که فدراسیون و سرمربی تیم ملی باید هرچه زودتر به فکر آن باشند. اسکوچیچ که این روزها یکی از مخازن انگیزه در ایران است می تواند عامل خوبی برای تلاش بیشتر و کسب موفقیت در تیم ملی باشد؛ به شرطی که فدراسیون به نحو احسن از او استفاده کند. بی شک بازی دوستانه با تیم های آفریقایی که حتی در قاره خودشان هم حرفی برای گفتن ندارند نمی تواند دردی از تیم ملی دوا کند و مشکل بازی تدارکاتی باید هرچه زودتر توسط فدراسیون از بین برود.

برای خواندن مشروح این گزارش اینجا را کلیک کنید.

258 251

منبع: khabaronline-1598302

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد